Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/12902
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВозна, Д. І.-
dc.contributor.authorVozna, D. I.-
dc.contributor.authorСлободянюк, М. М.-
dc.contributor.authorСлободянюк, Н. Н.-
dc.contributor.authorSlobodyanyuk, M. M.-
dc.date.accessioned2017-07-07T08:42:36Z-
dc.date.available2017-07-07T08:42:36Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationВозна, Д. І. Дослідження лояльності споживачів та сили торговельних марок антигістамінних лікарських засобів в маркетинговому полі / Д. І. Возна, М. М. Слободянюк // Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики : зб. наук. робіт щоріч. V Міжнар. наук.-практ. дистанц. конф., м. Харків, 30-31 берез. 2017 р. - Х., 2017. - С. 356.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/12902-
dc.language.isouken_US
dc.subjectторговельна маркаen_US
dc.subjectторговая маркаen_US
dc.subjecttrademarken_US
dc.titleДослідження лояльності споживачів та сили торговельних марок антигістамінних лікарських засобів в маркетинговому поліen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференцій кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації
Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
356.pdf322,12 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.