Навчальні видання кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації : [346] Главная страница коллекции Просмотр статистики

Просмотр
Подпишитесь на эту коллекцию, чтобы ежедневно получать уведомления по электронной почте о новых добавлениях RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Ресурсы коллекции (Сортировка по Даты сохранения в по убыванию порядке): 1 по 20 из 346
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2021Роль і місце охорони здоров'я в економіці країниБаєва, О. І.; Baeva, О. I.
2020Консалтингова діяльність в сфері зеленого туризму: мікроекономічний аспектВасильченко, О. О.; Баєва, О. І.; Vasуlchenko, О. O.; Baeva, О. I.
2020Проблеми розвитку вищої освіти в Україні: соціально-філософський аспектІсакова, О. І.; Баєва, О. І.; Isakova, O. I.; Baieva, O. I.
2021Історія економіки та економічної думки : метод. рек. до практ. занять для здобувачів вищої освіти, що навчаються за економічними спеціальностямиПосилкіна, О. В.; Баєва, О. І.; Коваленко, С. М.; Posylkina, O. V.; Baeva, O. I.; Kovalenko, S. N.
2021Політична економія : метод. рек. до практ. занять для здобувачів вищої освіти, що навчаються за економічними спеціальностямиПосилкіна, О. В.; Баєва, О. І.; Коваленко, С. М.; Posylkina, O. V.; Baeva, O. I.; Kovalenko, S. N.
2021Стратегічне управління компанієюПосилкіна, О. В.; Коваленко, С. М.; Літвінова, О. В.; Лісна, А. Г.
2021Стратегічне управління компанієюПосилкіна, О. В.; Коваленко, С. М.; Літвінова, О. В.; Лісна, А. Г.
2021Стратегічне управління компанієюПосилкіна, О. В.; Коваленко, С. М.; Літвінова, О. В.; Лісна, А. Г.
2013Дослідження факторів впливу на лояльність лікарів і спеціалістів фармації до окремих фармакологічних групМнушко, З. М.; Mnushko, Z. M.; Мнушко, З. Н.; Люханова, К. А.; Lyuhanova, K. A.; Люханова, К. А.
2020Менеджмент і маркетинг в охороні здоров’я : метод. рек. до самост. роботи здобувачів вищої освітиМалий, В. В.; Євтушено, О. М.; Пестун, І. В.; Малініна, Н. Г.; Бабічева, Г. С.; Чегринець, А. А.
2020Менеджмент і маркетинг в охороні здоров’я : метод. рек. до семінар. занятьМалий, В. В.; Євтушено, О. М.; Пестун, І. В.; Малініна, Н. Г.; Бабічева, Г. С.; Чегринець, А. А.
2020Менеджмент і маркетинг в охороні здоров’я : метод. рек. до практ. занятьМалий, В. В.; Євтушено, О. М.; Пестун, І. В.; Малініна, Н. Г.; Бабічева, Г. С.; Чегринець, А. А.
2008Методи оцінки конкурентних позицій торговельних ма­рок лі­карсь­ких препаратівСлободянюк, М. М.; Slobodyanyuk, M. M.; Слободянюк, Н. Н.; Жадько, С. В.; Zhadko, S. V.; Жадько, С. В.
2017Методика оцінки сили бренду в рин­ковому кон­курентному середовищіМалий, В. В.; Malyi, V. V.; Малый, В. В.; Муса Істаніс, М. М.; Moussa Istanis, М. М.; Муса Истанис, М. М.
2007Сегментація фармацевтичного ринку методом типологічних угрупуваньМнушко, З. М.; Mnushko, Z. M.; Мнушко, З. Н.; Пестун, І. В.; Pestun, I. V.; Пестун, И. В.; Тіманюк, І. В.; Timanyuk, I. V.; Тиманюк, И. В.
2008Прогнозування попиту на лікарські засоби з використанням методу нейронних мережМнушко, З. М.; Mnushko, Z. M.; Мнушко, З. Н.; Тіманюк, І. В.; Timanyuk, I. V.; Тиманюк, И. В.
2008Проведення та використання результатів роздрібного аудиту на фармацевтичному ринкуМнушко, З. М.; Mnushko, Z. M.; Мнушко, З. Н.; Преснякова, В. В.; Presnyakova, V. V.; Преснякова, В. В.; Рогуля, О. Ю.; Rohulya, O. Yu.; Рогуля, О. Ю.
2009Оцінка раціональної складової потенціалу торговельних марок лікарських препаратів за допомогою індексного методуСлободянюк, М. М.; Slobodyanyuk, M. M.; Слободянюк, Н. Н.; Івченко, А. В.; Ivchenko, A. V.; Ивченко, А. В.
2018Корпоративне управління : метод. рек. до семінарських занять для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти за освітньо-професійною програмою менеджмент організацій і адміністрування (за видами економічної діяльності)Козирєва, О. В.; Козырева, Е. В.; Kozyrieva, O. V.
2019Основи медичної стандартизації: метод. рек. з підготовки до підсумкового модульного контролюЯковлєва, Л. В.; Бердник, О. Г.; Берднік, О. Г.; Яковлева, Л. В.; Berdnik, O. G.; Yakovleva, L. V.
Ресурсы коллекции (Сортировка по Даты сохранения в по убыванию порядке): 1 по 20 из 346