Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/14422
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПівень, О. П.-
dc.contributor.authorПивень, Е. П.-
dc.contributor.authorPiven, O. P.-
dc.date.accessioned2018-02-21T11:57:03Z-
dc.date.available2018-02-21T11:57:03Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationМаркетингове ціноутворення: метод. рек. до практичних занять та самост. роботи студ. напряму підготовки 6.030507 "Маркетинг" / О. П. Півень. - Х. : НФаУ, 2015. - 103 с.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/14422-
dc.language.isouken_US
dc.titleМаркетингове ціноутворенняen_US
dc.typeOtheren_US
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
док21.pdf182,39 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.