Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/14562
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЖарікова, Н. М.-
dc.contributor.authorГладкова, О. В.-
dc.contributor.authorZharikova, N. M.-
dc.contributor.authorGladkova, O. V.-
dc.date.accessioned2018-02-28T13:30:00Z-
dc.date.available2018-02-28T13:30:00Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationЖарікова, Н. М. Теоретичні аспекти реалізації маркетингової політики на фармацевтичному підприємстві / Н. М. Жарікова, О. В. Гладкова // Підготовка спеціалістів фармації в рамках концепції «Навчання протягом життя (life long learning)»: наука, освіта, практика : матеріали І наук.-практ. інтернет-конф. з міжнар. участю, м. Харків,16-17 трав. 2017 р. – Х. : НФаУ, 2017. – С. 199-202.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/14562-
dc.language.isouken_US
dc.titleТеоретичні аспекти реалізації маркетингової політики на фармацевтичному підприємствіen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації
Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
199-202.pdf372,99 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.