Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/18770
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТолочко, В. М.-
dc.contributor.authorТолочко, В. М.-
dc.contributor.authorTolochko, V. M.-
dc.contributor.authorКурган, А. В.-
dc.contributor.authorКурган, А. В.-
dc.contributor.authorKurhan, A. V.-
dc.date.accessioned2019-05-27T12:14:43Z-
dc.date.available2019-05-27T12:14:43Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationТолочко, В. М. Аналіз телевізійної реклами лікарських засобів як інструменту маркетингових комунікацій / В. М. Толочко, А. В. Курган // Медична наука та практика в умовах сучасних трансформаційних процесів : матеріали міжнар. наук.-практ. конф., м. Харків, 26-27 квіт. 2019 р. – Львів : ГО «Львівська медична спільнота», 2019. – С. 74-77.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/18770-
dc.language.isoukuk_UA
dc.titleАналіз телевізійної реклами лікарських засобів як інструменту маркетингових комунікаційuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації В. М. Толочко
Наукові публікації кафедри організації,економіки та управління фармацією ІПКСФ



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.