Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/19163
Название: Обґрунтування основних складових маркетингу взаємовідносин суб’єктів фармацевтичної діяльності
Авторы: Півень, О. П.
Пивень, Е. П.
Piven, O. P.
Ткаченко, І. В.
Ткаченко, И. В.
Tkachenko, I. V.
Ключевые слова: маркетинг взаємовідносин;маркетинг взаимоотношений;marketing relationships;фармацевтична діяльність;фармацевтическая деятельность;pharmaceutical activity
Дата публикации: 2019
Библиографическое описание: Півень, О. П. Обґрунтування основних складових маркетингу взаємовідносин суб’єктів фармацевтичної діяльності / О. П. Півень, І. В. Ткаченко // Соціальна фармація: стан, проблеми та перспективи : матеріали V Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., м. Харків, 25-26 квіт. 2019 р. – Харків : НФаУ, 2019. – С. 238-241.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/19163
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій кафедри ФММ
Тези доповідей співробітників НФаУ

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
238-241.pdf288,57 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.