Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/20587
Название: Теоретичне обґрунтування застосування маркетингу як інтегрованої функції стратегічного управління
Авторы: Сафіуліна, З. Р.
Safiulina, Z. R.
Сафиулина, З. Р.
Мірошнік, М. В.
Mіroshnіk, М. V.
Мирошник, М. В.
Дата публикации: 2008
Библиографическое описание: Сафіуліна, З. Р. Теоретичне обґрунтування застосування маркетингу як інтегрованої функції стратегічного управління / З. Р. Сафіуліна, М. В. Мірошнік // Ефективність використання маркетингу та логістики фармацевтичними організаціями : матеріали наук.–практ. конф., м. Харків, 21 жовт. 2008 р. – Х. : Вид-во НФаУ, 2008. – С. 40-45.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/20587
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій кафедри ФММ

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
8.pdf3,54 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.