Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/20676
Название: Аналіз ефективності проведення рекламних кампаній фармацевтичних організацій
Авторы: Бондарєва, І. В.
Бондарева, И. В.
Bondarieva, I. V.
Олійник, В. В.
Олейник, В. В.
Oleinik, V. V.
Ключевые слова: рекламні кампанії;рекламные кампании;advertising campaigns
Дата публикации: 2019
Библиографическое описание: Бондарєва, І. В. Аналіз ефективності проведення рекламних кампаній фармацевтичних організацій / І. В. Бондарєва, В. В. Олійник // Професійний менеджмент у сучасних умовах розвитку ринку : матеріали VIІІ наук.-практ. конф. з міжнар. участю, м. Харків, 1 листоп. 2019 р. – Харків, 2019. – С. 161-162.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/20676
Располагается в коллекциях:Тези доповідей співробітників НФаУ

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
161-162.pdf530,8 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.