Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/21086
Название: Маркетингове й економічне обґрунтування доцільності та ефективності впровадження нових препаратів в товарний асортимент фармацевтичного підприємства
Авторы: Жадько, С. В.
Zhadko, S. V.
Жадько, С. В.
Слободянюк, М. М.
Slobodyanyuk, М. М.
Слободянюк, Н. Н.
Дата публикации: 2008
Библиографическое описание: Жадько, С. В. Маркетингове й економічне обґрунтування доцільності та ефективності впровадження нових препаратів в товарний асортимент фармацевтичного підприємства / С. В. Жадько, М. М. Слободянюк // Ефективність використання маркетингу та логістики фармацевтичними організаціями : матеріали наук.-практ. конф., м. Харків, 21 жовт. 2008 р. – Х. : Вид-но НФаУ, 2008. – С. 147-152.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/21086
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій кафедри ФММ

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
23.pdf4,25 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.