Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/21973
Название: Дослідження причин виникнення конфліктів у процесі надання фармацевтичної допомоги
Другие названия: Исследование причин возникновения конфликтов в процессе оказания фармацевтической помощи
Research of the conflict situations causes in the process of providing pharmaceutical care
Авторы: Чегринець, А. А.
Бабічева, Г. С.
Рогуля, О. Ю.
Chehrynets, А. А.
Babicheva, G. S.
Rogulia, O. Yu.
Чегринец, А. А.
Бабичева, А. С.
Ключевые слова: аптека;конфлікт;причини виникнення конфліктів;клієнти аптеки;аптека;конфликт;причины возникновения конфликтов;клиенты аптек;pharmacy;conflict;causes of conflicts;pharmacy clients
Дата публикации: 2020
Издательство: НФаУ
Библиографическое описание: Чегринець, А. А. Дослідження причин виникнення конфліктів у процесі надання фармацевтичної допомоги / А. А. Чегринець, Г. С. Бабічева, О. Ю. Рогуля // Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики : матеріали VІІІ міжнар. наук.-практ. дистанц. конф., м. Харків, 19 берез. 2020 р. – Харків : НФаУ, 2020. – С. 83-90.
Краткий осмотр (реферат): Стаття присвячена дослідженню основних причин виникнення конфліктів під час надання фармацевтичної допомоги населенню на прикладі аптек м. Харкова. У роботі обґрунтовано актуальність та доцільність вивчення конфліктних ситуацій, що виникають під час обслуговування клієнтів аптек. Проаналізовано способи подолання та методи вирішення конфліктних ситуацій, які застосовують фахівці аптек. Запропоновано підходи щодо запобігання та розв’язання конфліктів працівниками аптек.
Статья посвящена исследованию основных причин возникновения конфликтов во время оказания фармацевтической помощи населению на примере аптек г. Харькова. В работе обоснована актуальность и целесообразность изучения конфликтных ситуаций в процессе обслуживания клиентов аптек. Были проанализированы способы преодоления и методы решения конфликтных ситуаций, которые применяют специалисты аптек. Предложены подходы по предотвращению и разрешению конфликтов работниками аптек.
The article is devoted to the study of the main causes of conflicts in the pharmaceutical care of the population by the case of the pharmacies in Kharkiv. The relevance and viability of studying conflict situations in the process of servicing pharmacy customers were substantiated. The basic methods of overcoming and resolving conflict situations that are used by pharmacy specialists were analyzed. Approaches for preventing and overcoming conflicts by pharmacy employees were suggested.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/21973
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій кафедри ФММ
Тези доповідей співробітників НФаУ

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
b4c141c2-da8d-47ad-a957-4e1126162f84 - 11.pdf586,94 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.