Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/23636
Назва: Формування маркетингової стратегії на підприємстві
Автори: Буряк, Є. В.
Озаровська, А. В.
Теми: маркетингова стратегія
Дата публікації: 2020
Бібліографічний опис: Буряк, Є. В. Формування маркетингової стратегії на підприємстві / Є. В. Буряк, А. В. Озаровська // Професійний менеджмент в сучасних умовах розвитку ринку : матеріали ІХ наук.-практ. конф. з міжнар. участю, м. Харків, 1 листоп. 2020 р. - Харків, 2020. - С. 193-194.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/23636
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
193-194.pdf428,61 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.