Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/26591
Название: Мерчандайзинг як ефективний засіб підвищення продажу товарів аптечного асортименту
Авторы: Софронова, І. В.
Коренчук, А. І.
Ключевые слова: мерчандайзинг
Дата публикации: 2021
Библиографическое описание: Сафронова, І. В. Мерчандайзинг як ефективний засіб підвищення продажу товарів аптечного асортименту / І. В. Сафронова, А. І. Коренчук // «Відкриваємо нове сторіччя: здобутки та перспективи» : матеріали наук.-практ. конф. з міжнар. участю, присвяч. 100-річчю Національного фармацевтичного університету, м. Харків, 10 верес. 2021 р. - Харків : НФаУ, 2021. - С. 422-423.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/26591
Располагается в коллекциях:Тези доповідей співробітників НФаУ

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
422-423.pdf299,08 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.