Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/28335
Название: Вивчення впливу інструментів соціального маркетингу на діяльність фармацевтичної організації
Авторы: Заєрко, М. В.
Карпенко, Л. А.
Ключевые слова: соціальний маркетинг;фармацевтичний ринок;аптека
Дата публикации: 2022
Библиографическое описание: Заєрко, М. В. Вивчення впливу інструментів соціального маркетингу на діяльність фармацевтичної організації / М. В. Заєрко, Л. А. Карпенко // Промислова фармація - реалії та перспективи, присвяченої 80-річчю від дня народження професора В. І. Чуєшова : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., м. Харків, 17-18 берез. 2022 р. - Xарків : Вид-во НФаУ, 2022. - С. 92-93.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/28335
Располагается в коллекциях:Тези доповідей співробітників НФаУ

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
92-93.pdf104,62 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.