Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/29824
Title: Анализ и оценка подходов к формированию лояльности потребителей на фармацевтическом рынке
Other Titles: Analysis and evaluation of approaches to the formation of consumer loyalty in the pharmaceutical market
Authors: Яхья, Кассем
Keywords: кваліфікаційна робота;кафедра фармацевтичного менеджменту та маркетингу;факультет з підготовки іноземних громадян;лояльность;фармацевтический рынок;потребители лекарственных средств;аптечные сети;программы лояльности;loyalty;pharmaceutical market;drug consumers;pharmacy chains;loyalty programs
Issue Date: Jun-2022
Bibliographic description (Ukraine): Яхья Кассем. Анализ и оценка подходов к формированию лояльности потребителей на фармацевтическом рынке : квалиф. работа / науч. руководитель А. Бабичева. - Харьков, 2022. - 74 с.
Abstract: Выпускная квалификационная работа посвящена анализу и оценке подходов к формированию лояльности потребителей на фармацевтическом рынке. В работе изучены потребительские предпочтения клиентов аптечной сети, предложены рекомендации по формированию программ лояльности в аптеках.
The final qualifying work is devoted to the analysis and evaluation of approaches to the formation of consumer loyalty in the pharmaceutical market. The paper examines the consumer preferences of pharmacy chain customers, offers recommendations on the formation of loyalty programs in pharmacies.
URI: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/29824
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Яхья Кассем.pdf
  Restricted Access
2,37 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.