Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/32718
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМалий, В. В.-
dc.contributor.authorЖадько, С. В.-
dc.contributor.authorБабічева, Г. С.-
dc.contributor.authorМкртічян, Д. А.-
dc.date.accessioned2024-06-12T08:55:41Z-
dc.date.available2024-06-12T08:55:41Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationВивчення складових іміджу аптечних мереж на основі опитування споживачів / В. В. Малий [та ін.] // Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики : матеріали XІ міжнар. наук.-практ. дистанційної конф., м. Харків, 21 берез. 2024 р. – Харків : НФаУ, 2024. – С. 271-280.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/32718-
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectфармацевтичний маркетингuk_UA
dc.subjectонлайн ресурсиuk_UA
dc.subjectклієнтський досвідuk_UA
dc.subjectіміджuk_UA
dc.subjectаптечна мережаuk_UA
dc.titleВивчення складових іміджу аптечних мереж на основі опитування споживачівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
271-280.pdf1,36 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.