Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/35567
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorСидоряк, О. І.-
dc.date.accessioned2025-11-17T08:27:01Z-
dc.date.available2025-11-17T08:27:01Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationСидоряк, О. І. Маркетингові дослідження у біотехнології та фармацевтиці / Д. Д. Сидоренко // Проблеми та досягнення сучасної біотехнології : матеріали V міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., м. Харків, 28 берез. 2025 р. - Харків : НФаУ, 2025. - C. 350-351.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/35567-
dc.description.abstractМаркетингові дослідження у біотехнології та фармацевтиці відіграють важливу роль у розвитку та впровадженні нових продуктів на споживчий ринок. Сучасні технології вимагають все більшої уваги до вивчення потреб споживачів, конкурентного середовища, а також регуляторних вимог, щоб забезпечити успіх нових біотехнологічних та фармацевтичних рішеньuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНФаУuk_UA
dc.subjectМаркетингові дослідженняuk_UA
dc.titleМаркетингові дослідження у біотехнології та фармацевтиціuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Тези доповідей співробітників НФаУ

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Проблеми та досягнення сучасної біотехнології 350-351.pdf128,29 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.