Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/35567
Название: Маркетингові дослідження у біотехнології та фармацевтиці
Авторы: Сидоряк, О. І.
Ключевые слова: Маркетингові дослідження
Дата публикации: 2025
Издательство: НФаУ
Библиографическое описание: Сидоряк, О. І. Маркетингові дослідження у біотехнології та фармацевтиці / Д. Д. Сидоренко // Проблеми та досягнення сучасної біотехнології : матеріали V міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., м. Харків, 28 берез. 2025 р. - Харків : НФаУ, 2025. - C. 350-351.
Краткий осмотр (реферат): Маркетингові дослідження у біотехнології та фармацевтиці відіграють важливу роль у розвитку та впровадженні нових продуктів на споживчий ринок. Сучасні технології вимагають все більшої уваги до вивчення потреб споживачів, конкурентного середовища, а також регуляторних вимог, щоб забезпечити успіх нових біотехнологічних та фармацевтичних рішень
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/35567
Располагается в коллекциях:Тези доповідей співробітників НФаУ

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Проблеми та досягнення сучасної біотехнології 350-351.pdf128,29 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.