Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/4273
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКайдалова, Л. Г.-
dc.contributor.authorКайдалова, Л. Г.-
dc.contributor.authorKaydalova, L. G.-
dc.contributor.authorЩокіна, Н. Б.-
dc.contributor.authorЩекина, Н. Б.-
dc.contributor.authorShchokina, N. B.-
dc.contributor.authorШварп, Н. В.-
dc.contributor.authorШварп, Н. В.-
dc.contributor.authorShvarp, N. V.-
dc.date.accessioned2014-05-26T12:02:56Z-
dc.date.available2014-05-26T12:02:56Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationКайдалова Л. Г. Научно-методические аспекты формирования содержания образования / Л. Г. Кайдалова, Н. Б. Щекина, Н. В. Шварп // Сб. статей по материалам ХХV международной научно-практической конференции. – Новосибирск, 2013. – № 9 (22). – С. 109-117.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/4273-
dc.description.abstractВ статье рассматриваются генезис понятия «содержание образования» в работах ученых-педагогов, уровни содержания образования, современные принципы его построения. Анализируются нормативно-законодательные документы, в которых представлено содержание образования: учебный план,индивидуальный учебный план студентаen_US
dc.description.abstractThere are the origin of the concept ― content of education‖ in the works of scientists and teachers, the levels of education content, and modern principles of its construction are considered in the article. Also here are analyzed regulatory and legislative papers, where the education content is introduced. It contains curriculum and personal curriculum of a student.en_US
dc.subjectсодержание образованияen_US
dc.subjectуровни содержания образованияen_US
dc.subjectпринципы построения содержания образованияen_US
dc.subjectучебный планen_US
dc.subjectиндивидуальный учебный план студентаen_US
dc.subjecteducation contenten_US
dc.subjectlevels of education contenten_US
dc.subjectprinciples of construction of the education contenten_US
dc.subjectcurriculumen_US
dc.subjectpersonal curriculum of a studenten_US
dc.titleНаучно-методические аспекты формирования содержания образованияen_US
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри педагогiки та психологiї IПКСФ
Наукові публікації кафедри фундаментальних та суспільно-гуманітарних наук

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Документ_Microsoft_Word_(5).pdf490,05 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.