Поиск


Текущие фильтры:
Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 11-20 из 42.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2009Опрацювання системи збалансованих показників маркетингу фармацевтичної оптової фірмиПестун, І. В.; Пестун, И. В.; Pestun, I. V.
2015Формирование маркетинга взаимоотношений с ключевыми клиентами фармацевтической фирмыРогуля, О. Ю.; Хобта, М. В.; Рогуля, О. Ю.; Хобта, М. В.; Rohulya, O. Yu.; Hobta, M. V.
2014Сучасна концепція фармацевтичного маркетингу: холістичний підхідМалий, В. В.; Малый, В. В.; Malyi, V. V.
2015БрендингОльховська, А. Б.; Ольховская, А. Б.; Olkhovskaya, A. B.
2014Practice on management and marketing in Serv-u-Well pharmacyBarakat, V.; Kobets, Yu. N.; Кобец, Ю. Н.; Кобець, Ю. М.
2014Practice on management and marketing in mulagohospitalGodwin, M.; Kobets, M. N.; Кобец, М. Н.; Кобець, М. М.
2014Postmarketing research in pharmacyOliinyk, O. E.; Evtushenko, O. M.; Олійник, О. Є.; Євтушенко, О. М.; Олейник, О. Е.; Евтушенко, Е. Н.
2014Marketing activity of online storesPechenizhska, N. S.; Dorokhova, L. P.; Печенижка, Н. С.; Дорохова, Л. П.; Печеніжка, Н. С.; Дорохова, Л. П.
2011Методичні рекомендації щодо виконання курсових робіт з дисципліни «Маркетинг»Мнушко, З. М.; Дорохова, Л. П.; Вороніна, О. М.; Mnushko, Z. N.; Мнушко, 3. H.; Dorokhova, L. P.; Voronina, L. N.
2015Using fuzzy logic for solution of economic tasks: two examples of decision making under uncertaintyChernov, V.; Dorokhov, O.; Dorokhova, L.; Chubuk, V.; Чернов, В.; Дорохов, О.; Дорохова, Л.; Чубук, В.