Поиск


Текущие фильтры:

Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 1-10 из 31.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2016Сучасні особливості маркетингу в закладах охорони здоров’яПестун, І. В.; Пестун, И. В.; Pestun, I. V.; Мнушко, З. М.; Мнушко, З. Н.; Mnushko, Z. M.
2013Аналiз забезпеченостi населення України флебопротекторними лiкарськими препаратамиМнушко, З. М.; Мнушко, З. Н.; Mnushko, Z. M.; Мунес Алабдулла Джома Халiл; Мунес Алабдулла Джома Халил; Moones Alabdulla Joma Halil; Жадько, С. В.; Zhadko, S. V.
2010Мотивація провізорів як складова реалізації стратегічного плану аптечного підприємстваТутутченко, О. В.; Пестун, І. В.; Мнушко, З. М.; Tututchenko, O. V.; Pestun, I. V.; Mnushko, Z. M.
2010Оцінка ефективності використання збалансованої системи показників на базі аптечного підприємстваТутутченко, О. В.; Пестун, І. В.; Сотнікова, Н. В.; Мнушко, З. М.; Tututchenko, O. V.; Pestun, I. V.; Sotnikova, N. V.; Mnushko, Z. M.
2010Теоретичне обгрунтування питань ризикології в сучасних умовах господарюванняЄвтушенко, О. М.; Мнушко, З. М.; Yevtushenko, O. M.; Mnushko, Z. M.
2012Зарубіжний досвід управління лікарською терапією та участь провізора (фармацевта) в цьому процесіМнушко, З. М.; Алекперова, Н. В.; Пестун, І. В.; Бабічева, Г. С.; Мнушко, З. Н.; Алекперова, Н. В.; Пестун, И. В.; Бабичева, А. С.; Mnushko, Z. M.; Alekperova, N. V.; Pestun, I. V.; Babicheva, G. S.
2012Потенціал взаємодії влади та бізнесу на фармацевтичному ринкуПестун, І. В.; Мнушко, З. М.; Pestun, I. V.; Mnushko, Z. M.; Пестун, И. В.; Мнушко, З. Н.
2011Обгрунтування та методологія розробки сrm–системи фармацевтичного оптового підприємстваМнушко, З. М.; Пестун, І. В.; Шамс Нізар Єхія; Мнушко, З. М.; Пестун, И. В.; Шамс Низар Ехия; Mnushko, Z. M.; Pestun, I. V.; Shams, N.
2013Aналіз доступності існуючих антитромботичних лікарських препаратівМнушко, З. М.; Люханова, К. А.; Мнушко, З. Н.; Люханова, К. А.; Mnushko, Z. M.; Lyuhanova, K. A.
2013Strengths and weaknesses of chaos theory in marketingMnushko, Z. M.; Timanyuk, I. V.; Мнушко, З. М.; Тіманюк, І. В.; Мнушко, З. Н.; Тиманюк, И. В.