Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/10698
Название: Фармацевтичний маркетинг
Авторы: Пестун, І. В.
Бондарєва, І. В.
Жадько, С. В.
Пестун, И. В.
Pestun, I. V.
Bondarieva, I. V.
Бондарева, И. В.
Zhadko, S. V.
Ключевые слова: маркетинг
Дата публикации: 2015
Библиографическое описание: Пестун, І. В. Фармацевтичний маркетинг : метод. рек. до практ. занять / І. В. Пестун, І. В. Бондарєва, С. В. Жадько. – Х.: Вид-во НФаУ, 2015. – 88 с.
Краткий осмотр (реферат): Методичні рекомендації розроблені відповідно до програми навчальної дисципліни «Фармацевтичний маркетинг» і містять перелік основних теоретичних питань з дисципліни, питання для самостійного вивчення, практичні завдання, питання для самоконтролю. Методичні рекомендації призначені для студентів вищих навчальних закладів спеціальності «Маркетинг», а також для фахівців, що працюють у сфері фармацевтичного маркетингу.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/10698
Располагается в коллекциях:Навчальні видання кафедри ФММ

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
4 Фарм.маркетинг-ПЗ.pdf1,26 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.