Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/10698
Назва: Фармацевтичний маркетинг
Автори: Пестун, І. В.
Бондарєва, І. В.
Жадько, С. В.
Пестун, И. В.
Pestun, I. V.
Bondarieva, I. V.
Бондарева, И. В.
Zhadko, S. V.
Теми: маркетинг
Дата публікації: 2015
Бібліографічний опис: Пестун, І. В. Фармацевтичний маркетинг : метод. рек. до практ. занять / І. В. Пестун, І. В. Бондарєва, С. В. Жадько. – Х.: Вид-во НФаУ, 2015. – 88 с.
Короткий огляд (реферат): Методичні рекомендації розроблені відповідно до програми навчальної дисципліни «Фармацевтичний маркетинг» і містять перелік основних теоретичних питань з дисципліни, питання для самостійного вивчення, практичні завдання, питання для самоконтролю. Методичні рекомендації призначені для студентів вищих навчальних закладів спеціальності «Маркетинг», а також для фахівців, що працюють у сфері фармацевтичного маркетингу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/10698
Розташовується у зібраннях:Навчальні видання кафедри ФММ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
4 Фарм.маркетинг-ПЗ.pdf1,26 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.