Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/10698
Title: Фармацевтичний маркетинг
Authors: Пестун, І. В.
Бондарєва, І. В.
Жадько, С. В.
Пестун, И. В.
Pestun, I. V.
Bondarieva, I. V.
Бондарева, И. В.
Zhadko, S. V.
Keywords: маркетинг
Issue Date: 2015
Bibliographic description (Ukraine): Пестун, І. В. Фармацевтичний маркетинг : метод. рек. до практ. занять / І. В. Пестун, І. В. Бондарєва, С. В. Жадько. – Х.: Вид-во НФаУ, 2015. – 88 с.
Abstract: Методичні рекомендації розроблені відповідно до програми навчальної дисципліни «Фармацевтичний маркетинг» і містять перелік основних теоретичних питань з дисципліни, питання для самостійного вивчення, практичні завдання, питання для самоконтролю. Методичні рекомендації призначені для студентів вищих навчальних закладів спеціальності «Маркетинг», а також для фахівців, що працюють у сфері фармацевтичного маркетингу.
URI: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/10698
Appears in Collections:Навчальні видання кафедри ФММ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
4 Фарм.маркетинг-ПЗ.pdf1,26 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.