Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/11704
Назва: Маркетинговые исследования отношения женщин к лечению и профилактике заболеваний щитовидной железы
Автори: Преснякова, В. В.
Рогуля, О. Ю.
Presnyakova, V. V.
Rogulya, O. Yu.
Теми: маркетинговые исследования;фармация;щитовидная железа;поведение потребителей;marketing research;pharmacy;thyroid gland;consumer behaviour
Дата публікації: 2014
Бібліографічний опис: Пресняков, В. В. Маркетинговые исследования отношения женщин к лечению и профилактике заболеваний щитовидной железы / В. В. Преснякова, О. Ю. Рогуля // В. В. Преснякова, О. Ю. Рогуля // Медицинский альманах. - 2014. - № 5(35). - С. 149-152.
Короткий огляд (реферат): Определены поведенческие аспекты женщин при выявлении проблем со щитовидной железой, в частности, проанализированы факторы, влияющие на выбор и покупку лекарственных препаратов, и установлены источники информации о лекарственных средствах для лечения и профилактики заболеваний щитовидной железы.
Relevancy of marketing research of women's attitude to the treatment and prophylaxis of thyroid gland diseases is proved, the results of which testify of the fact that 89,6% of the women asked know of negative influence on health of thyroid gland pathology, but at the same time only 53,3% consider it necessary to undergo examination by the thyroid specialist. Behaviour aspects of women are discovered when problems with thyroid gland are revealed, in particular, factors influencing the choice and acquisition of medicines are analyzed and sources of information on medicines for the treatment and prophylaxis of thyroid gland diseases are established.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/11704
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.