Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/15891
Назва: Marketing research of consumers' attitude to trade marks
Автори: Кивгила, А. В.
Кивгила, А. В.
Kyvhyla, A. V.
Бондарєва, І. В.
Бондарева, И. В.
Bondarieva, I. V.
Теми: marketing research;consumers' attitude;trade marks
Дата публікації: 2018
Бібліографічний опис: Kyvhyla, A. V. Marketing research of consumers' attitude to trade marks / A. V. Kyvhyla, I. V. Bondarieva // Topical issues of new drugs development : abstracts оf XXV international scientific and practical conference of young scientists and student, April 18-20, 2018. - Kh., 2018. - P. 390.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/15891
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри ФММ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
96_тези_Kyvhyla A.V..pdf1,86 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.