Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/5060
Название: Теоретичні засади реалізації компетентнісного підходу до професійної підготовки майбутніх економістів на основі використання інтерактивних методів навчання
Авторы: Кайдалова, Л. Г.
Кайдалова, Л. Г.
Kaydalova, L. G.
Тимощук, Г. В.
Тимощук, А. В.
Tymoshchuk, H. V.
Ключевые слова: компетентнісний підхід;професійна підготовка майбутніх економістів;інтерактивні методи навчання;компетентностный подход;профессиональная подготовка будущих экономистов;интерактивные методы обучения;competence-based approach;the training of future economists;interactive teaching methods
Дата публикации: 2014
Библиографическое описание: Кайдалова, Л. Г. Теоретичні засади реалізації компетентнісного підходу до професійної підготовки майбутніх еко-номістів на основі використання інтерактивних методів навчання / Л. Г. Кайдалова, Г. В. Тимощук // Гуманітарний вісник ДВНЗ “Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди”. – 2014. - Вип. 31, т. ІІ (10), дод. 4 : Міжнародні Челпанівські психолого-педагогічні читання. – С. 215-219.
Краткий осмотр (реферат): Обгрунтовано провідну роль інтерактивних методів навчання у реалізації компетентнісного підходу до професійної підготовки майбутніх економістів у вищих навчальних закладах. Встановлено, що застосування інтерактивних методів дозволяє вирішити навчальні, виховні, розвиваючі завдання професійної підготовки майбутніх економістів у вищому навчальному закладі; сприяє цілісному розвитку особистості студента.
Обоснованно ведущую роль интерактивных методов обучения в реализации компетентностного подхода к профессиональной подготовке будущих экономистов в высших учебных заведениях. Установлено, что применение интерактивных методов позволяет решить учебные, воспитательные, развивающие задачи профессиональной подготовки будущих экономистов в высшем учебном заведении; способствует целостному развитию личности студента.
The lead role of interactive teaching methods in the implementation of competence-based approach to training future economists is analyzed. Found that the use of interactive methods can solve training, educational, developmental tasks of training future economists at the university, promotes holistic development of the individual student, improves attendance and doubled both engagement and learning in a large groups of students. However, the introduction of interactive learning methods will significantly increase the level of competitiveness of future economists in the labor market. In the context of implementation of competence-based approach to training future economists important are the following interactive teaching methods: discussion, analysis of specific situations, project method, case method, portfolio and others. This article reflects the the importance of the professional training, which combines high-level knowledge and skills.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/5060
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри педагогiки та психологiї IПКСФ

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Converted_file_4d13f545.pdf167,23 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.