Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/5060
Title: Теоретичні засади реалізації компетентнісного підходу до професійної підготовки майбутніх економістів на основі використання інтерактивних методів навчання
Authors: Кайдалова, Л. Г.
Кайдалова, Л. Г.
Kaydalova, L. G.
Тимощук, Г. В.
Тимощук, А. В.
Tymoshchuk, H. V.
Keywords: компетентнісний підхід;професійна підготовка майбутніх економістів;інтерактивні методи навчання;компетентностный подход;профессиональная подготовка будущих экономистов;интерактивные методы обучения;competence-based approach;the training of future economists;interactive teaching methods
Issue Date: 2014
Bibliographic description (Ukraine): Кайдалова, Л. Г. Теоретичні засади реалізації компетентнісного підходу до професійної підготовки майбутніх еко-номістів на основі використання інтерактивних методів навчання / Л. Г. Кайдалова, Г. В. Тимощук // Гуманітарний вісник ДВНЗ “Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди”. – 2014. - Вип. 31, т. ІІ (10), дод. 4 : Міжнародні Челпанівські психолого-педагогічні читання. – С. 215-219.
Abstract: Обгрунтовано провідну роль інтерактивних методів навчання у реалізації компетентнісного підходу до професійної підготовки майбутніх економістів у вищих навчальних закладах. Встановлено, що застосування інтерактивних методів дозволяє вирішити навчальні, виховні, розвиваючі завдання професійної підготовки майбутніх економістів у вищому навчальному закладі; сприяє цілісному розвитку особистості студента.
Обоснованно ведущую роль интерактивных методов обучения в реализации компетентностного подхода к профессиональной подготовке будущих экономистов в высших учебных заведениях. Установлено, что применение интерактивных методов позволяет решить учебные, воспитательные, развивающие задачи профессиональной подготовки будущих экономистов в высшем учебном заведении; способствует целостному развитию личности студента.
The lead role of interactive teaching methods in the implementation of competence-based approach to training future economists is analyzed. Found that the use of interactive methods can solve training, educational, developmental tasks of training future economists at the university, promotes holistic development of the individual student, improves attendance and doubled both engagement and learning in a large groups of students. However, the introduction of interactive learning methods will significantly increase the level of competitiveness of future economists in the labor market. In the context of implementation of competence-based approach to training future economists important are the following interactive teaching methods: discussion, analysis of specific situations, project method, case method, portfolio and others. This article reflects the the importance of the professional training, which combines high-level knowledge and skills.
URI: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/5060
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри педагогiки та психологiї IПКСФ
Наукові публікації кафедри фундаментальних та суспільно-гуманітарних наук

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Converted_file_4d13f545.pdf167,23 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.