Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/5585
Название: Теоретико-методичні аспекти викладання лекції у вищому навчальному закладі
Авторы: Кайдалова, Л. Г.
Кайдалова, Л. Г.
Kaydalova, L. G.
Ключевые слова: лекція;проблемна лекція;інтерактивна лекція;переваги лекції;контакт лектора з аудиторією;лектор;лекция;проблемная лекция;интерактивная лекция;преимущества лекции;контакт лектора с аудиторией;лектор;lecture;problem lecture;interactive lecture;advantages of lecture;contact of lecturer;with an audience;with an audience;lecturer
Дата публикации: 2013
Библиографическое описание: Кайдалова, Л. Г. Теоретико-методичні аспекти викладання лекції у вищому навчальному закладі / Л. Г. Кайдалова // Нові технології навчання. – 2012. – № 72. – С. 96-101.
Краткий осмотр (реферат): У статті висвітлено теоретико-методичні аспекти лекції як форми та методу викладання у вищих навчальних закладах. Розглянуто інтерактивні та проблемні лекції, їх суттєві переваги. Наголошено на необхідності постійного підвищення лекторської майстерності та контакту лектора з аудиторією.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/5585
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри педагогiки та психологiї IПКСФ

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Теор-метод_аспекти_лекції.pdf322,63 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.