Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/5585
Назва: | Теоретико-методичні аспекти викладання лекції у вищому навчальному закладі |
Автори: | Кайдалова, Л. Г. Кайдалова, Л. Г. Kaydalova, L. G. |
Теми: | лекція;проблемна лекція;інтерактивна лекція;переваги лекції;контакт лектора з аудиторією;лектор;лекция;проблемная лекция;интерактивная лекция;преимущества лекции;контакт лектора с аудиторией;лектор;lecture;problem lecture;interactive lecture;advantages of lecture;contact of lecturer;with an audience;with an audience;lecturer |
Дата публікації: | 2013 |
Бібліографічний опис: | Кайдалова, Л. Г. Теоретико-методичні аспекти викладання лекції у вищому навчальному закладі / Л. Г. Кайдалова // Нові технології навчання. – 2012. – № 72. – С. 96-101. |
Короткий огляд (реферат): | У статті висвітлено теоретико-методичні аспекти лекції як форми та методу викладання у вищих навчальних закладах. Розглянуто інтерактивні та проблемні лекції, їх суттєві переваги. Наголошено на необхідності постійного підвищення лекторської майстерності та контакту лектора з аудиторією. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/5585 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації кафедри педагогiки та психологiї IПКСФ Наукові публікації кафедри фундаментальних та суспільно-гуманітарних наук |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Теор-метод_аспекти_лекції.pdf | 322,63 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.