Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/5585
Title: Теоретико-методичні аспекти викладання лекції у вищому навчальному закладі
Authors: Кайдалова, Л. Г.
Кайдалова, Л. Г.
Kaydalova, L. G.
Keywords: лекція;проблемна лекція;інтерактивна лекція;переваги лекції;контакт лектора з аудиторією;лектор;лекция;проблемная лекция;интерактивная лекция;преимущества лекции;контакт лектора с аудиторией;лектор;lecture;problem lecture;interactive lecture;advantages of lecture;contact of lecturer;with an audience;with an audience;lecturer
Issue Date: 2013
Bibliographic description (Ukraine): Кайдалова, Л. Г. Теоретико-методичні аспекти викладання лекції у вищому навчальному закладі / Л. Г. Кайдалова // Нові технології навчання. – 2012. – № 72. – С. 96-101.
Abstract: У статті висвітлено теоретико-методичні аспекти лекції як форми та методу викладання у вищих навчальних закладах. Розглянуто інтерактивні та проблемні лекції, їх суттєві переваги. Наголошено на необхідності постійного підвищення лекторської майстерності та контакту лектора з аудиторією.
URI: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/5585
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри педагогiки та психологiї IПКСФ
Наукові публікації кафедри фундаментальних та суспільно-гуманітарних наук

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Теор-метод_аспекти_лекції.pdf322,63 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.