Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/5964
Назва: Слушание как вид речевой деятельности при обучении студентов-иностранцев русскому языку (психолого-педагогический аспект)
Автори: Гаврюшенко, Т.
Гаврюшенко, Т.
Gavryushenko, T.
Бурлаченко, Н.
Бурлаченко, Н.
Burlachenko, N.
Теми: студент-иностранец;студент-іноземець;foreign student;лекции;лекції;lectures;русский язык;російська мова;Russian language
Дата публікації: 2014
Видавництво: НФаУ
Бібліографічний опис: Гаврюшенко, Т. Слушание как вид речевой деятельности при обучении студентов-иностранцев русскому языку (психолого-педагогический аспект) / Т. Гаврюшенко, Н. Бурлаченко // Мовні дисципліни в контексті розвитку сучасної вищої школи: матеріали Всеукр. дистанційної наук.-практ. конф. з міжнар. участю (13–14 листоп. 2014 р., м. Харків). – Х. : Тім Пабліш Груп, 2014. – С. 54-55.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/5964
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
54-55.pdf158,78 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.