Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/5964
Назва: | Слушание как вид речевой деятельности при обучении студентов-иностранцев русскому языку (психолого-педагогический аспект) |
Автори: | Гаврюшенко, Т. Гаврюшенко, Т. Gavryushenko, T. Бурлаченко, Н. Бурлаченко, Н. Burlachenko, N. |
Теми: | студент-иностранец;студент-іноземець;foreign student;лекции;лекції;lectures;русский язык;російська мова;Russian language |
Дата публікації: | 2014 |
Видавництво: | НФаУ |
Бібліографічний опис: | Гаврюшенко, Т. Слушание как вид речевой деятельности при обучении студентов-иностранцев русскому языку (психолого-педагогический аспект) / Т. Гаврюшенко, Н. Бурлаченко // Мовні дисципліни в контексті розвитку сучасної вищої школи: матеріали Всеукр. дистанційної наук.-практ. конф. з міжнар. участю (13–14 листоп. 2014 р., м. Харків). – Х. : Тім Пабліш Груп, 2014. – С. 54-55. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/5964 |
Розташовується у зібраннях: | Тези доповідей співробітників НФаУ |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
54-55.pdf | 158,78 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.