Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/9299
Назва: Маркетинговое обоснование создания растительного лекарственного препарата в форме капсул
Автори: Слипченко, Г. Д.
Сліпченко, Г. Д.
Slipchenko, H. D.
Пивень, Е. П.
Півень, О. П.
Piven, E. P.
Теми: растительный препарат;лекарственная форма;ноотропы;капсулы;конкурентоспособность;маркетинговое исследование;рослинний пепарат;лікарська форма;ноотропи;капсули;конкурнтоспроможність;маркетингове дослідження;herbal drag;dosage form;nootropics;capsules
Дата публікації: 2015
Видавництво: Фармация Казахстана
Бібліографічний опис: Слипченко, Г. Д. Маркетинговое обоснование создания растительного лекарственного препарата в форме капсул / Г. Д. Слипченко, Е. П. Пивень // Фармация Казахстана. - 2015. - № 2. - С. 33-36.
Короткий огляд (реферат): Проведенный анализ украинского рынка ноотропных препаратов свидетельствует о перспективности расширения ассортимента за счет отечественных препаратов в форме капсул на основе растительногосырья.
The marketing research of the Ukrainian market of herbal preparations in solid dosage formhas been con-ducted. The prioritized solid dosage form shave been chosento developdomestic herbal drugs. The perspective of expansion of Ukrainian nootropic drug assortment by herbal domestic preparations is proved. Expediency of introduction of new drug based on the Scutellaria baicalensis in the form of capsulesinto the marketis evaluated.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/9299
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри ЗТЛ
Наукові публікації кафедри ФММ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
09.Q. Slipchenko 33-36.pdf315,23 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.