Просмотр собрания по группе - Авторы Pestun, I. V.

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Ґ Д Е Є Ё Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я
или введите несколько первых букв:  
Результаты 82 по 101 из 103 < назад   дальше >
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2007Сегментація ринку споживання протигрибкових препаратів методом типологічного угрупуванняМнушко, З. М.; Тіманюк, І. В.; Пестун, І. В.; Mnushko, Z. N.; Timanyuk, I. V.; Pestun, I. V.
2007Сегментація ринку споживання протигрибкових препаратів методом типологічного угрупуванняМнушко, З. М.; Тіманюк, І. В.; Пестун, І. В.; Mnushko, Z. N.; Timanyuk, I. V.; Pestun, I. V.
2007Сегментація фармацевтичного ринку методом типологічних угрупуваньМнушко, З. М.; Mnushko, Z. M.; Мнушко, З. Н.; Пестун, І. В.; Pestun, I. V.; Пестун, И. В.; Тіманюк, І. В.; Timanyuk, I. V.; Тиманюк, И. В.
2010Современные аспекты формирования лояльности клиентов аптекиМнушко, З. М.; Мнушко, З. Н.; Mnushko, Z. M.; Пестун, І. В.; Пестун, И. В.; Pestun, I. V.; Сотнікова, Н. В.; Сотникова, Н. В.; Sotnikova, N. V.; Бабічева, Г. С.; Бабичева, А. С.; Babicheva, G. S.
2009Створення клієнтської бази даних аптеки в процесі формування лояльності покупців аптечної мережіБабічева, Г. С.; Бабичева, А. С.; Babicheva, G. S.; Пестун, І. В.; Пестун, И. В.; Pestun, I. V.
2016Сучасні аспекти маркетингового управління фармацевтичних організаційПестун, І. В.; Пестун, И. В.; Pestun, I. V.
2017Сучасні маркетингові практики в діяльності фармацевтичних підприємствПестун, І. В.; Тіманюк, І. В.; Пестун, И. В.; Тиманюк, И. В.; Pestun, I. V.; Timanyuk, I. V.
2016Сучасні особливості маркетингу в закладах охорони здоров’яПестун, І. В.; Пестун, И. В.; Pestun, I. V.; Мнушко, З. М.; Мнушко, З. Н.; Mnushko, Z. M.
2015Тенденції розвитку інформаційного обміну аптек з використанням інтернет-технологійПестун, I. В.; Пестун, И. В.; Pestun, I. V.
2009Тенденції та особливості рівневого маркетингового управління на фармацевтичному ринкуПестун, І. В.; Мнушко, З. М.; Pestun, I. V.; Mnushko, Z. M.
2017Теоретичне обґрунтування методології життєвого циклу фармацевтичної інформаціїПестун, I. В.; Пестун, И. В.; Pestun, I. V.; Тіманюк, І. В.; Тиманюк, И. В.; Timanyuk, I. V.
2010Теоритичні та науково-прикладні засади маркетингового управління в системі лікарського забезпечення населенняПестун, І. В.; Пестун, И. В.; Pestun, I. V.
2008Теория и практика маркетинговых исследований в фармацииМнушко, З. Н.; Пестун, И. В.; Мнушко, З. М.; Пестун, І. В.; Mnushko, Z. N.; Pestun, I. V.
2006Управління попитом на медичні послугиПершина, С. О.; Pershina, S. O.; Першина, С. О.; Пестун, І. В.; Pestun, I. V.; Пестун, И. В.
2017Управління робочим часом та тайм-менеджмент викладачаПестун, І. В.; Мнушко, З. М.; Пестун, И. В.; Pestun, I. V.; Мнушко, З. Н.; Mnushko, Z. N.
2006Управління формуванням бренду на фармацевтичному ринкуМіщенко, Д. В.; Mishchenko, D. V.; Мишенко, Д. В.; Пестун, І. В.; Pestun, I. V.; Пестун, І. В.
2008Фармакоекономічний аналіз фармакотерапії захворювань органів диханняВишневська, Л. І.; Vishnevskaya, L. I.; Вишневская, Л. И.; Пестун, І. В.; Pestun, I. V.; Пестун, И. В.; Хохлова, К. О.; Hohlova, К. О.; Хохлова, К. О.
2015Фармацевтичний маркетингПестун, І. В.; Бондарєва, І. В.; Жадько, С. В.; Пестун, И. В.; Pestun, I. V.; Bondarieva, I. V.; Бондарева, И. В.; Zhadko, S. V.
2006Формирование ассортимента фармацевтических товаров в аптечных учрежденияхКосенко, Н. В.; Kosenko, N. V.; Koсенко, Н. В.; Пестун, І. В.; Pestun, I. V.; Пестун, И. В.
2020Формування професійної компетентності майбутніх фармацевтичних фахівців у процесі вивчення дисципліни "Фармацевтичний маркетинг та менеджмент"Малий, В. В.; Євтушенко, О. М.; Ольховська, А. Б.; Шуванова, О. В.; Пестун, І. В.; Слободянюк, М. М.; Рогуля, О. Ю.; Malyi, V. V.; Yevtushenko, О. М.; Olkhovska, A. B.; Shuvanova, O. V.; Pestun, I. V.; Slobodyanyuk, М. М.; Rohulya, O. Yu.; Малый, В. В.; Евтушенко, Е. Н.; Ольховская, А. Б.; Шуванова, Е. В.; Пестун, И. В.; Слободянюк, Н. Н.; Рогуля, О. Ю.