Ресурсы коллекции (Сортировка по Даты сохранения в по убыванию порядке): 201 по 220 из 858
| Дата выпуска | Название | Автор(ы) |
| 2017 | Роль еліт у формуванні екологічної свідомості суспільства
(історичний екскурс) | Гардашук, Т. В.; Філяніна, Н. М.; Филянина, Н. Н.; Filyanina, N. M.; Gardashuk, T. V. |
| 2018 | Права тварин та біомедичні експертизи (етичні аспекти) | Філяніна, Н. М.; Филянина, Н. Н.; Filyanina, N. M. |
| 2018 | Екологічна освіта в гуманітарній парадигмі | Філяніна, Н. М.; Сінявіна, Л. В.; Долга, О. О.; Филянина, Н. Н.; Filianina, N. M.; Sinyavina, L. V.; Синявина, Л. В.; Долгая, Е. А.; Dolga, O. O. |
| 2018 | Artistic comprehension of nature and environmental aesthetics | Filianina, N. M.; Філяніна, Н. М.; Филянина, Н. Н. |
| 2018 | Rethinking Life and Death through the Lens of NESTs | Filyanina, N. M.; Gardashuk, T. V.; Філяніна, Н. М.; Филянина, Н. Н.; Гардашук, Т. В. |
| 2018 | Концепція екологічної освіти: інтеграція природничо-наукового та гуманітарного складників | Філяніна, Н. М.; Филянина, Н. Н.; Filyanina, N. M. |
| 2019 | Гуманітаризація екологічної освіти та освіти для сталого розвитку | Філяніна, Н. М.; Сінявіна, Л. В.; Долга, О. О.; Филянина, Н. Н.; Filyanina, N. M.; Sinyavina, L. V.; Синявина, Л. В.; Долгая, Е. А.; Dolga, O. O. |
| 2019 | Мотивация в учебной деятельности студентов вуза | Мелентьева, Т. Н.; Мелентьєва, Т. М.; Melentyeva, T. N. |
| 2019 | Застосування асоціативних методів навчання в підготовці магістрів освітніх наук | Романовська, О. О; Романовская, Е. А.; Romanovska, O. A. |
| 2018 | Рекомендації щодо формування креативності у майбутніх психологів у закладах вищої освіти | Романовська, О. О.; Romanovska, O. O.; Романовская, О. О. |
| 2019 | О работе с паронимами на занятиях по русскому как иностранному в фармацевтическом вузе | Крысенко, Т. В.; Крисенко, Т. В.; Krysenko, T. V.; Суханова, Т. Е.; Суханова, Т. Є.; Sukhanova, T. Ye. |
| 2019 | До проблеми формування системи викладання дисциплін світоглядної спрямованості в перші роки радянської влади (на прикладі історії кафедри філософії та соціології Національного фармацевтичного університету) | Кулакова, О. М.; Кулакова, О. Н.; Kulakova, O. M.; Хіріна, Г. О.; Хирина, А. А.; Hirina, G. O. |
| 2019 | Кафедра філософії та соціології НФаУ в умовах десталінізації та демократизації 50-60-х років ХХ ст. | Іванова, К. А.; Иванова, К. А.; Ivanova, К. А. |
| 2019 | Причини та профілактика професійного вигорання у викладачів | Пляка, Л. В.; Кайдалова, Л. Г.; Kaydalova, L. G.; Plyaka, L. V. |
| 2019 | Безперервний професійний розвиток викладачів в системі фармацевтичної освіти як запорука якісної підготовки фахівців охорони здоров’я | Котвіцька, А. А.; Кайдалова, Л. Г.; Котвицкая, А. А.; Kotvitska, A. A.; Kaydalova, L. G. |
| 2019 | Кафедра як креативний засіб реалізації завдань вищої школи | Лантух, А. П.; Lantukh, A. P. |
| 2019 | Паронимия в научной терминологии на занятиях по русскому языку как иностранному | Крысенко, Т. В.; Крисенко, Т. В.; Krysenko, T. V.; Суханова, Т. Е.; Суханова, Т. Є.; Sukhanova, T. Ye. |
| 2018 | Разноуровневое обучение - метод научно-исследовательской работы студентов | Ефремов, С. В.; Єфремов, С. В.; Efremov, S. V. |
| 2019 | Плюсы и минусы занятий с носителем английского языка | Ефремов, С. В.; Єфремов, С. В.; Efremov, S. V. |
| 2018 | Репродуктивное обучение - метод научно-исследовательской работы студентов | Ефремов, С. В.; Єфремов, С. В.; Efremov, S. V. |
Ресурсы коллекции (Сортировка по Даты сохранения в по убыванию порядке): 201 по 220 из 858