Поиск


Текущие фильтры:


Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 1-10 из 31.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2016Теоретичні та науково-прикладні засади удосконалення маркетингових комунікацій у системі просування лікарських засобівМалий, В. В.; Ольховська, А. Б.; Малый, В. В.; Malyi, V. V.; Ольховская, А. Б.; Olkhovskaya, A. B.
2016Сучасні особливості маркетингу в закладах охорони здоров’яПестун, І. В.; Пестун, И. В.; Pestun, I. V.; Мнушко, З. М.; Мнушко, З. Н.; Mnushko, Z. M.
2016Питання менеджменту і маркетингу у розробці навчальних програм підготовки фахівців фармаціїМалий, В. В.; Малый, В. В.; Malyi, V. V.; Ольховська, А. Б.; Ольховская, А. Б.; Olkhovskaya, A. B.; Пестун, І. В.; Пестун, И. В.; Pestun, I. V.; Рогуля, О. Ю.; Рогуля, О. Ю.; Rohulya, O. Yu.; Дорохова, Л. П.; Дорохова, Л. П.; Dorokhova, L. P.; Слободянюк, М. М.; Слободянюк, Н. Н.; Slobodyanyuk, M. M.
2015Фармацевтичний маркетингПестун, І. В.; Бондарєва, І. В.; Жадько, С. В.; Пестун, И. В.; Pestun, I. V.; Bondarieva, I. V.; Бондарева, И. В.; Zhadko, S. V.
2017The possibilities and advantages of using of multichannel marketing in pharmacyRouached, R.; Zhadko, S. V.; Жадько, С. В.; Жадько, С. В.
2015Формирование маркетинга взаимоотношений с ключевыми клиентами фармацевтической фирмыРогуля, О. Ю.; Хобта, М. В.; Рогуля, О. Ю.; Хобта, М. В.; Rohulya, O. Yu.; Hobta, M. V.
2014Сучасна концепція фармацевтичного маркетингу: холістичний підхідМалий, В. В.; Малый, В. В.; Malyi, V. V.
2015БрендингОльховська, А. Б.; Ольховская, А. Б.; Olkhovskaya, A. B.
2014Practice on management and marketing in Serv-u-Well pharmacyBarakat, V.; Kobets, Yu. N.; Кобец, Ю. Н.; Кобець, Ю. М.
2014Practice on management and marketing in mulagohospitalGodwin, M.; Kobets, M. N.; Кобец, М. Н.; Кобець, М. М.