Просмотр собрания по группе - Тема маркетинг

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Ґ Д Е Є Ё Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я
или введите несколько первых букв:  
Результаты 1 по 20 из 68  дальше >
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2014Marketing activity of online storesPechenizhska, N. S.; Dorokhova, L. P.; Печенижка, Н. С.; Дорохова, Л. П.; Печеніжка, Н. С.; Дорохова, Л. П.
2014Marketing research of drugs choleretic actionArakelyan, M. A.; Bobrytska, L. O.; Аракелян, М. А.; Бобрицька, Л. О.; Аракелян, М. А.; Бобрицкая, Л. А.
2017The possibilities and advantages of using of multichannel marketing in pharmacyRouached, R.; Zhadko, S. V.; Жадько, С. В.; Жадько, С. В.
2014Postmarketing research in pharmacyOliinyk, O. E.; Evtushenko, O. M.; Олійник, О. Є.; Євтушенко, О. М.; Олейник, О. Е.; Евтушенко, Е. Н.
2014Practice on management and marketing in mulagohospitalGodwin, M.; Kobets, M. N.; Кобец, М. Н.; Кобець, М. М.
2014Practice on management and marketing in Serv-u-Well pharmacyBarakat, V.; Kobets, Yu. N.; Кобец, Ю. Н.; Кобець, Ю. М.
2015Rationale of approaches to estimation of quality of enterprise marketing activityBokhenko, Y.; Rogulya, O.; Бохенко, Ю.; Рогуля, О. Ю.
2015Using fuzzy logic for solution of economic tasks: two examples of decision making under uncertaintyChernov, V.; Dorokhov, O.; Dorokhova, L.; Chubuk, V.; Чернов, В.; Дорохов, О.; Дорохова, Л.; Чубук, В.
2014Актуальність менеджмент-маркетингу в сучасних умовах розвиткуКайдалова, А. В.; Кайдалова, А. В.; Kaydalova, A. V.; Піддубна, А. В.; Поддубная, А. В.; Poddubnaya, A. V.
2019Анализ маркетинговой деятельности специализированной аптеки гормональных препаратовБондарева, И. В.; Бондарєва, І. В.; Bondarieva, I. V.; Малый, В. В.; Малий, В. В.; Malyi, V. V.; Машарипова, М.; Машаріпова, М.; Masharipova, M.
2014Аналіз вітчизняного фармацевтичного ринку лікарських засобів, що застосовуються для лікування сечокам’яної хворобиШевіна, В. Л.; Хохленкова, Н. В.; Ярних, Т. Г.; Шевина, В. Л.; Shevina, V. L.; Khokhlenkova, N. V.; Ярных, Т. Г.; Yarnykh, T. G.
2007Аудит роздрібної реалізації гормональних лікарських засобівМнушко, З. М.; Преснякова, В. В.; Mnushko, Z. N.; Presnyakova, V. V.
2015БрендингОльховська, А. Б.; Ольховская, А. Б.; Olkhovskaya, A. B.
2022-06Вивчення впливу інструментів соціального маркетингу на діяльність фармацевтичної організаціїЗаєрко, Микола
2021Вивчення теоретичних підходів до проведення івентів із метою формування бренду закладу вищої освітиКотвіцька, А. А.; Яковлєва, О. Ю.; Kotvitska, А. А.; Yakovlieva, О. Yu.; Котвицкая, А. А.; Яковлева, Е. Ю.
2016-11-25Визначення складових інтегрального сприйняття аптеки покупцями фармацевтичної продукціїДорохов, А. В.; Дорохова, Л. П.; Dorokhov, O. V.; Dorokhova, L. P.
2010Використання елементів соціального маркетингу для розвитку недержавного пенсійного забезпеченняГончаров, А. Б.; Гончарова, С. Ю.; Гончаров, А. Б.; Goncharov, A. B.; Гончарова, С. Ю.; Goncharova, S. Yu.
2015Використання маркетингового підходу у вивченні поведінки споживачів лікарських засобівКотвіцька, А. А.; Пузак, Н. О.; Пузак, О. А.; Котвицкая, А. А.; Пузак, Н. А.; Пузак, О. А.; Kotvitska, A. A.; Puzak, О. А.; Puzak, N. О.
2016Використання маркетингу взаємовідносин у діяльності виробничих фармацевтичних підприємствРогуля, О. Ю.; Rohulya, O. Yu.
2016Використання маркетингу взаємовідносин у діяльності виробничих фармацевтичних підприємствРогуля, О. Ю.; Rohulya, O. Yu.