Browsing by Author Бабічева, Г. С.

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Ґ Д Е Є Ё Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 70 of 86  next >
Issue DateTitleAuthor(s)
2012Measures for increase the efficiency of marketing functions executing in pharmacy chainsМнушко, З. М.; Мнушко, З. Н.; Mnushko, Z. M.; Бабічева, Г. С.; Бабичева, А. С.; Babicheva, G. S.; Пестун, І. В.; Пестун, И. В.; Pestun, I. V.
2007Public Relations как основа социально-ориентированного маркетинга фармацевтических предприятийГудзенко, А. П.; Гудзенко, О. П.; Gudzenko, A. P.; Немятых, О. Д.; Немятих, О. Д.; Nemyatykh, O. D.; Бабичева, А. С.; Бабічева, Г. С.; Babicheva, А. S.
2023Research of ways to improve the effectiveness of remote sales in pharmaciesBondarieva, I. V.; Malyi, V. V.; Rohulia, O. Yu.; Chehrynets, A. A.; Malinina, N. G.; Babicheva, G. S.; Shuvanova, O. V.; Бондарєва, І. В.; Малий, В. В.; Рогуля, О. Ю.; Чегринець, А. А.; Малініна, Н. Г.; Бабічева, Г. С.; Шувановa, O. B.
2017The study of complex of marketing in the activity of pharmacy network's structuresBabicheva, A. S.; Бабічева, Г. С.; Бабичева, А. С.; Dib Manal; Hijazi Moussa
2023The assessment of awareness about the rational use of medicines among Ukrainian pharmacy studentsZhadko, S. V.; Pestun, I. V.; Mnushko, Z. M.; Babicheva, G. S.; Rohulia, O. Yu.; Жадько, С. В.; Пестун, І. В.; Мнушко, З. М.; Бабічева, Г. С.; Рогуля, О. Ю.
2022Аналіз використання вітчизняними фармацевтичними підприємствами PR-технологій на шляху реалізації соціально-орієнтованого маркетингу в умовах світової пандемії COVID-19Пестун, І. В.; Бабічева, Г. С.; Жадько, С. В.
2020Аналіз діяльності вітчизняних фармацевтичних підприємств у сфері зв’язків з громадськістюБабічева, Г. С.; Бабичева, А. С.; Babicheva, G. S.; Ніщименко, O. C.; Нищименко, A. C.; Nishchimenko, O. S.
2010Аналіз кадрового потенціалу аптечної мережі за біографічними показникамиБабічева, Г. С.; Бабичева, А. С.; Babicheva, G. S.; Мнушко, З. М.; Мнушко, З. Н.; Mnushko, Z. M.
2021Аналіз ринку протизаплідних лікарських засобівШеншина, Ю. О.; Бабічева, Г. С.
2021Аналіз ринку реклами лікарських засобів в УкраїніЖадько, С. В.; Бабічева, Г. С.; Зубарєва, Д. Р.
2024Аналіз складових конкурентоспроможності аптек на регіональному фармацевтичному ринкуМалініна, Н. Г.; Бабічева, Г. С.; Бондарєва, І. В.; Чегринець, А. А.
2009Аналіз сучасних напрямків розвитку ринкової діяльності аптечних підприємствБабічева, Г. С.; Бабичева, А. С.; Babicheva, G. S.; Мнушко, З. М.; Мнушко, З. Н.; Mnushko, Z. M.
2010Аналіз сучасних тенденцій та кадрових пропозицій на вітчизняному ринку праці фахівців фармаціїМнушко, З. М.; Мнушко, З. Н.; Mnushko, Z. M.; Пестун, І. В.; Пестун, И. В.; Pestun, I. V.; Бабічева, Г. С.; Бабичева, А. С.; Babicheva, G. S.
2009Аналіз та моделювання витрат робочого часу фахівців аптечних мереж на маркетингову діяльністьМнушко, З. М.; Мнушко, З. Н.; Mnushko, Z. M.; Бабічева, Г. С.; Бабичева, А. С.; Babicheva, G. S.
2010Аналіз цільової аудиторії аптечних закладів в процесі створення клієнтської бази данихПестун, І. В.; Пестун, И. В.; Pestun, I. V.; Бабічева, Г. С.; Бабичева, А. С.; Babicheva, G. S.
2020Аналіз ємкості ринку гепатопротекторів в Україні і факторів, які на неї впливаютьБабічева, Г. С.; Жадько, С. В.; Мамаєва, Л. Ю.
2010Вивчення кадрового забезпечення аптечних мереж стосовно вирішення маркетингових функційБабічева, Г. С.; Бабичева, А. С.; Babicheva, G. S.
2021Вивчення маркетингових інформаційних потоків в діяльності аптечних мережБабічева, Г. С.; Жадько, С. В.; Бабичева, А. С.; Babicheva, G. S.; Zhadko, S. V.
2021Вивчення особливостей споживання засобів гормональної контрацепції на основі анкетного опитуванняБабічева, Г. С.; Жадько, С. В.; Шеншина, Ю. О.
2024Вивчення ролі бренду аптечної мережі як складової її конкурентоспроможностіБабічева, Г. С.; Пестун, І. В.; Рогуля, О. Ю.; Жадько, С. В.; Малініна, Н. Г.
2024Вивчення складових іміджу аптечних мереж на основі опитування споживачівМалий, В. В.; Жадько, С. В.; Бабічева, Г. С.; Мкртічян, Д. А.
2018Вивчення споживчих переваг клієнтів аптечних підприємств в процесі дослідження лояльностіБабічева, Г. С.; Бабичева, А. С.; Babicheva, A. S.
2023Вивчення ставлення споживачів лікарських засобів до фармацевтичної компанії як складової формування її корпоративного іміджуБрусленко, А. М.; Бабічева, Г. С.
2019Вивчення інформаційних потреб споживачів фармацевтичних товарівБабічева, Г. С.; Бабичева, А. С.; Babicheva, G. S.; Жадько, С. В.; Жадько, С. В.; Zhadko, S. V.
2024Впровадження освітніх та кар’єроформуючих напрямів співпраці з роботодавцями у системі підготовки фармацевтівМалий, В. В.; Рогуля, О. Ю.; Барковська, О. Я.; Пестун, І. В.; Бабічева, Г. С.; Бондарєва, І. В.; Жадько, С. В.; Шуванова, О. В.; Софронова, І. В.
2021Державне регулювання і напрямки використання соціальних мереж у просуванні лікарських засобівЖадько, С. В.; Бабічева, Г. С.
2024Досвід та перспективи міжнародної діяльності кафедри фармацевтичного менеджменту та маркетингуМалий, В. В.; Жадько, С. В.; Рогуля, О. Ю.; Пестун, І. В.; Ткачова, О. В.; Євтушенко, О. М.; Тіманюк, І. В.; Дорохова, Л. П.; Шуванова, О. В.; Бондарєва, І. В.; Бабічева, Г. С.
2009Дослідження витрат робочого часу працівників аптечних мереж на маркетингову діяльністьМнушко, З. М.; Бабічева, Г. С.; Мнушко, З. Н.; Бабичева, А. С.; Mnushko, Z. N.; Babicheva, A. S.
2010Дослідження впливу рівня кадрового потенціалу аптечних мереж на ступінь виконання маркетингових функційБабічева, Г. С.; Бабичева, А. С.; Babicheva, G. S.
2019Дослідження доступності фармацевтичної інформації для споживачів лікарських засобівБабічева, Г. С.; Бабичева, А. С.; Babicheva, G. S.; Мосейчук, Ю. О.; Moseichuk, Yu. O.
2023Дослідження застосування штучного інтелекту на фармацевтичному ринкуПестун, І. В.; Жадько, С. В.; Бабічева, Г. С.
2009Дослідження особливостей маркетингової діяльності аптечних мереж на основі SWOT-аналізуБабічева, Г. С.; Бабичева, А. С.; Babicheva, G. S.
2020Дослідження причин виникнення конфліктів у процесі надання фармацевтичної допомогиЧегринець, А. А.; Бабічева, Г. С.; Рогуля, О. Ю.; Chehrynets, А. А.; Babicheva, G. S.; Rogulia, O. Yu.; Чегринец, А. А.; Бабичева, А. С.
2024Дослідження рівня професійного вигорання у фармацевтівБондарєва, І. В.; Малий, В. В.; Рогуля, О. Ю.; Бабічева, Г. С.; Малініна, Н. Г.; Чегринець, А. А.
2021Дослідження ставлення споживачів до PR-діяльності підприємств фармацевтичної галузіБабічева, Г. С.; Малініна, Н. Г.
2009Дослідження структури та вагомості маркетингових завдань аптечних мережБабічева, Г. С.; Бабичева, А. С.; Babicheva, G. S.
2018Дослідження сучасних тенденцій на вітчизняному ринку праці спеціалістів фармаціїПестун, І. В.; Бабічева, Г. С.; Pestun, I. V.; Babicheva, G. S.; Пестун, И. В.; Бабичева, А. С.
2025Дослідження тенденцій розвитку аптечного бізнесу у світіПестун, І. В.; Бабічева, Г. С.; Жадько, С. В.
2012Зарубіжний досвід управління лікарською терапією та участь провізора (фармацевта) в цьому процесіМнушко, З. М.; Алекперова, Н. В.; Пестун, І. В.; Бабічева, Г. С.; Мнушко, З. Н.; Алекперова, Н. В.; Пестун, И. В.; Бабичева, А. С.; Mnushko, Z. M.; Alekperova, N. V.; Pestun, I. V.; Babicheva, G. S.
2020Застосування принципів особистісно-орієнтованого навчання при викладанні дисципліни "Фармацевтичний маркетинг та менеджмент"Пестун, І. В.; Бабічева, Г. С.; Чегринець, А. А.; Pestun, I. V.; Babicheva, G. S.; Chegrinets, А. А.; Пестун, И. В.; Бабичева, А. С.; Чегринец, А. А.
2020Значення маркетингової інформації в діяльності аптечних підприємствБабічева, Г. С.; Мосейчук, Ю. О.
2012Институт семейного провизора (фармацевта) в структуре управления лекарственной терапией пациентаМнушко, З. Н.; Мнушко, З. М.; Mnushko, Z. N.; Алекперова, Н. В.; Алєкперова, Н. В.; Aliekperova, N. V.; Пестун, И. В.; Пестун, І. В.; Pestun, I. V.; Бабичева, А. С.; Бабічева, Г. С.; Babicheva, A. S.
2007Кадровий маркетинг як складова частина успішного управління персоналом на підприємствах фармацевтичної галузіБабічева, Г. С.; Бабичева, А. С.; Babicheva, G. S.
2008Ключові аспекти становлення розвитку аптечних мереж на фармацевтичному ринку УкраїниМнушко, З. М.; Mnushko, Z. M.; Мнушко, З. Н.; Бабічева, Г. С.; Babicheva, G. S.; Бабичева, А. С.
2008Ключові аспекти становлення та розвитку аптечних мереж на фармацевтичному ринку УкраїниМнушко, З. М.; Мнушко, З. Н.; Mnushko, Z. M.; Бабічева, Г. С.; Бабичева, А. С.; Babicheva, G. S.
2008Комплексний підхід до визначення маркетингових завдань аптечних мережМнушко, З. М.; Мнушко, З. Н.; Mnushko, Z. M.; Бабічева, Г. С.; Бабичева, А. С.; Babicheva, G. S.
2018Комплексный подход к определению маркетинговых задач аптечных сетевых структурБабичева, А. С.; Бабічева, Г. С.; Babicheva, A. S.; Гурбанов, А.; Gurbanov, A.
2022Маркетинговий аналіз вітчизняного фармацевтичного ринку протигерпетичних лікарських засобівГербіна, Н. А.; Бабічева, Г. С.; Малініна, Н. Г.; Чегринець, А. А.; Бойко, А. В.; Herbina, N. A.; Babicheva, G. S.; Malinina, N. G.; Chehrynets, A. A.; Boiko, A. V.
2024Маркетинговий та фармакоекономічний аналіз гіполіпідемічних лікарських засобів, що містять симвастатинЖадько, С. В.; Севрюков, О. В.; Бабічева, Г. С.; Чуфицький, Є. О.
2024Маркетингові дослідження вітчизняного фармацевтичного ринку лікарських засобів для лікування в ревматологіїМалініна, Н. Г.; Бондарєва, І. В.; Бабічева, Г. С.; Чегринець, А. А.
2025Маркетингові та фармакоекономічні дослідження лікарських засобів групи статинівЖадько, С. В.; Бабічева, Г. С.; Пестун, І. В.
2024Маркетингові та фармакоекономічні дослідження лікарських засобів розувастатинуЖадько, С. В.; Севрюков, О. В.; Бабічева, Г. С.; Ситенко, А. О.
2008Маркетингові функції в управлінні фармацевтичними оптово-роздрібними об’єднаннямиБабічева, Г. С.; Бабичева, А. С.; Babicheva, G. S.
2020Менеджмент і маркетинг в охороні здоров’я : метод. рек. до практ. занятьМалий, В. В.; Євтушено, О. М.; Пестун, І. В.; Малініна, Н. Г.; Бабічева, Г. С.; Чегринець, А. А.
2020Менеджмент і маркетинг в охороні здоров’я : метод. рек. до самост. роботи здобувачів вищої освітиМалий, В. В.; Євтушено, О. М.; Пестун, І. В.; Малініна, Н. Г.; Бабічева, Г. С.; Чегринець, А. А.
2020Менеджмент і маркетинг в охороні здоров’я : метод. рек. до семінар. занятьМалий, В. В.; Євтушено, О. М.; Пестун, І. В.; Малініна, Н. Г.; Бабічева, Г. С.; Чегринець, А. А.
2009Методичні підходи до розробки клієнтської бази даних аптечних підприємствПестун, І. В.; Пестун, И. В.; Pestun, I. V.; Бабічева, Г. С.; Бабичева, А. С.; Babicheva, G. S.
2010Моделювання маркетингової діяльності працівників аптечних мережБабічева, Г. С.; Бабичева, А. С.; Babicheva, G. S.
2012Моделювання робочого часу працівників аптек, задіяних у виконанні маркетингових функційМнушко, З. М.; Мнушко, З. Н.; Mnushko, Z. M.; Бабічева, Г. С.; Бабичева, А. С.; Babicheva, G. S.; Пестун, І. В.; Пестун, И. В.; Pestun, I. V.
2012Напрями підвищення ефективності вирішення маркетингових функцій аптечних мережевих структурМнушко, З. М.; Мнушко, З. Н.; Mnushko, Z. M.; Пестун, І. В.; Пестун, И. В.; Pestun, I. V.; Бабічева, Г. С.; Бабичева, А. С.; Babicheva, G. S.
2011Науково-методичні підходи до вирішення маркетингових функцій аптечних мережБабічева, Г. С.; Бабичева, А. С.; Babicheva, G. S.
2010Обґрунтування доцільності введення посади спеціаліста з маркетингу до штату аптечних мережевих структурМнушко, З. М.; Мнушко, З. Н.; Mnushko, Z. M.; Пестун, І. В.; Пестун, И. В.; Pestun, I. V.; Бабічева, Г. С.; Бабичева, А. С.; Babicheva, G. S.
2023Обґрунтування ринкових можливостей для вітчизняних виробників у сегменті протизапальних та протиревматичних лікарських засобівЧегринець, А. А.; Рогуля, О. Ю.; Шуванова, О. В.; Бабічева, Г. С.; Бондарєва, І. В.; Малініна, Н. Г.; Chehrynets, A. A.; Rohulia, O. Yu.; Shuvanova, O. V.; Babicheva, G. S.; Bondarieva, I. V.; Malinina, N. G.
2018Особенности построения электронной базы данных клиентов аптечного предприятияБабичева, А. С.; Бабічева, Г. С.; Babicheva, A. S.; Гурбанов, Ч.; Gurbanov, Ch.
2024Особливості методики викладання вибіркової освітньої компоненти «Тімбілдінг» на кафедрі фармацевтичного менеджменту та маркетингуМалий, В. В.; Бабічева, Г. С.; Пестун, І. В.; Рогуля, О. Ю.; Бондарєва, І. В.
2022Особливості формування бренду аптечної мережі за сучасних умов розвитку фармацевтичного ринкуБабічева, Г. С.; Сербін, А. А.
2010Оценка влияния кадрового потенциала аптечных сетевых структур на эффективность решения маркетинговых задачМнушко, З. М.; Мнушко, З. Н.; Mnushko, Z. M.; Пестун, І. В.; Пестун, И. В.; Pestun, I. V.; Бабічева, Г. С.; Бабичева, А. С.; Babicheva, G. S.
2017Оценка эффективности маркетинговых функций аптечных организаций: сегмент косметикиНаркевич, И. А.; Наркевич, І. А.; Narkevich, I. A.; Немятых, О. Д.; Немятих, О. Д.; Nemyatykh, O. D.; Фетисова, А. И.; Фетисова, А. І.; Fetisova, A. I.; Бабичева, А. С.; Бабічева, Г. С.; Babicheva, A. S.
2024Оцінка ефективності використання веб-сайтів аптечних мережМалий, В. В.; Жадько, С. В.; Бабічева, Г. С.; Мкртічян, Д. А.
2018Оцінка ефективності програм лояльності аптечних підприємствБабічева, Г. С.; Бабичева, А. С.; Babicheva, G. S.