Просмотр собрания по группе - Авторы Babicheva, G. S.

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Ґ Д Е Є Ё Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я
или введите несколько первых букв:  
Результаты 1 по 53 из 53
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2023Analysis of information provision of the population in the process of sale of pharmaceutical productsBabicheva, G. S.; Jarmouni Marouane
2012Measures for increase the efficiency of marketing functions executing in pharmacy chainsМнушко, З. М.; Мнушко, З. Н.; Mnushko, Z. M.; Бабічева, Г. С.; Бабичева, А. С.; Babicheva, G. S.; Пестун, І. В.; Пестун, И. В.; Pestun, I. V.
2023Research of ways to improve the effectiveness of remote sales in pharmaciesBondarieva, I. V.; Malyi, V. V.; Rohulia, O. Yu.; Chehrynets, A. A.; Malinina, N. G.; Babicheva, G. S.; Shuvanova, O. V.; Бондарєва, І. В.; Малий, В. В.; Рогуля, О. Ю.; Чегринець, А. А.; Малініна, Н. Г.; Бабічева, Г. С.; Шувановa, O. B.
2022Study of directions of corporate social responsibility of pharmaceutical companiesZhadko, S. V.; Affane Faycal; Babicheva, G. S.
2023The assessment of awareness about the rational use of medicines among Ukrainian pharmacy studentsZhadko, S. V.; Pestun, I. V.; Mnushko, Z. M.; Babicheva, G. S.; Rohulia, O. Yu.; Жадько, С. В.; Пестун, І. В.; Мнушко, З. М.; Бабічева, Г. С.; Рогуля, О. Ю.
2024The pharmacist's roles in solving ethical problemsMalyi, V. V.; Bondarieva, I. V.; Rohulia, O. Yu.; Babicheva, G. S.; Chehrynets, A. A.; Malinina, N. G.; Zhadko, S. V.
2024The vital role of team building in pharmacyBondarieva, I. V.; Malyi, V. V.; Babicheva, G. S.
2020Аналіз діяльності вітчизняних фармацевтичних підприємств у сфері зв’язків з громадськістюБабічева, Г. С.; Бабичева, А. С.; Babicheva, G. S.; Ніщименко, O. C.; Нищименко, A. C.; Nishchimenko, O. S.
2010Аналіз кадрового потенціалу аптечної мережі за біографічними показникамиБабічева, Г. С.; Бабичева, А. С.; Babicheva, G. S.; Мнушко, З. М.; Мнушко, З. Н.; Mnushko, Z. M.
2019Аналіз професійних сайтів з працевлаштування на фармацевтичному ринку праці УкраїниБабічева, Г. С; Бабичева, А. С.; Babicheva, G. S.; Лисицина, И. В.; Лисицина, І. В.; Lisitsyna, I. V.
2009Аналіз сучасних напрямків розвитку ринкової діяльності аптечних підприємствБабічева, Г. С.; Бабичева, А. С.; Babicheva, G. S.; Мнушко, З. М.; Мнушко, З. Н.; Mnushko, Z. M.
2010Аналіз сучасних тенденцій та кадрових пропозицій на вітчизняному ринку праці фахівців фармаціїМнушко, З. М.; Мнушко, З. Н.; Mnushko, Z. M.; Пестун, І. В.; Пестун, И. В.; Pestun, I. V.; Бабічева, Г. С.; Бабичева, А. С.; Babicheva, G. S.
2009Аналіз та моделювання витрат робочого часу фахівців аптечних мереж на маркетингову діяльністьМнушко, З. М.; Мнушко, З. Н.; Mnushko, Z. M.; Бабічева, Г. С.; Бабичева, А. С.; Babicheva, G. S.
2010Аналіз цільової аудиторії аптечних закладів в процесі створення клієнтської бази данихПестун, І. В.; Пестун, И. В.; Pestun, I. V.; Бабічева, Г. С.; Бабичева, А. С.; Babicheva, G. S.
2010Вивчення кадрового забезпечення аптечних мереж стосовно вирішення маркетингових функційБабічева, Г. С.; Бабичева, А. С.; Babicheva, G. S.
2021Вивчення маркетингових інформаційних потоків в діяльності аптечних мережБабічева, Г. С.; Жадько, С. В.; Бабичева, А. С.; Babicheva, G. S.; Zhadko, S. V.
2019Вивчення інформаційних потреб споживачів фармацевтичних товарівБабічева, Г. С.; Бабичева, А. С.; Babicheva, G. S.; Жадько, С. В.; Жадько, С. В.; Zhadko, S. V.
2010Дослідження впливу рівня кадрового потенціалу аптечних мереж на ступінь виконання маркетингових функційБабічева, Г. С.; Бабичева, А. С.; Babicheva, G. S.
2019Дослідження доступності фармацевтичної інформації для споживачів лікарських засобівБабічева, Г. С.; Бабичева, А. С.; Babicheva, G. S.; Мосейчук, Ю. О.; Moseichuk, Yu. O.
2009Дослідження особливостей маркетингової діяльності аптечних мереж на основі SWOT-аналізуБабічева, Г. С.; Бабичева, А. С.; Babicheva, G. S.
2020Дослідження причин виникнення конфліктів у процесі надання фармацевтичної допомогиЧегринець, А. А.; Бабічева, Г. С.; Рогуля, О. Ю.; Chehrynets, А. А.; Babicheva, G. S.; Rogulia, O. Yu.; Чегринец, А. А.; Бабичева, А. С.
2009Дослідження структури та вагомості маркетингових завдань аптечних мережБабічева, Г. С.; Бабичева, А. С.; Babicheva, G. S.
2018Дослідження сучасних тенденцій на вітчизняному ринку праці спеціалістів фармаціїПестун, І. В.; Бабічева, Г. С.; Pestun, I. V.; Babicheva, G. S.; Пестун, И. В.; Бабичева, А. С.
2012Зарубіжний досвід управління лікарською терапією та участь провізора (фармацевта) в цьому процесіМнушко, З. М.; Алекперова, Н. В.; Пестун, І. В.; Бабічева, Г. С.; Мнушко, З. Н.; Алекперова, Н. В.; Пестун, И. В.; Бабичева, А. С.; Mnushko, Z. M.; Alekperova, N. V.; Pestun, I. V.; Babicheva, G. S.
2020Застосування принципів особистісно-орієнтованого навчання при викладанні дисципліни "Фармацевтичний маркетинг та менеджмент"Пестун, І. В.; Бабічева, Г. С.; Чегринець, А. А.; Pestun, I. V.; Babicheva, G. S.; Chegrinets, А. А.; Пестун, И. В.; Бабичева, А. С.; Чегринец, А. А.
2007Кадровий маркетинг як складова частина успішного управління персоналом на підприємствах фармацевтичної галузіБабічева, Г. С.; Бабичева, А. С.; Babicheva, G. S.
2008Ключові аспекти становлення розвитку аптечних мереж на фармацевтичному ринку УкраїниМнушко, З. М.; Mnushko, Z. M.; Мнушко, З. Н.; Бабічева, Г. С.; Babicheva, G. S.; Бабичева, А. С.
2008Ключові аспекти становлення та розвитку аптечних мереж на фармацевтичному ринку УкраїниМнушко, З. М.; Мнушко, З. Н.; Mnushko, Z. M.; Бабічева, Г. С.; Бабичева, А. С.; Babicheva, G. S.
2008Комплексний підхід до визначення маркетингових завдань аптечних мережМнушко, З. М.; Мнушко, З. Н.; Mnushko, Z. M.; Бабічева, Г. С.; Бабичева, А. С.; Babicheva, G. S.
2022Маркетинговий аналіз вітчизняного фармацевтичного ринку протигерпетичних лікарських засобівГербіна, Н. А.; Бабічева, Г. С.; Малініна, Н. Г.; Чегринець, А. А.; Бойко, А. В.; Herbina, N. A.; Babicheva, G. S.; Malinina, N. G.; Chehrynets, A. A.; Boiko, A. V.
2008Маркетингові функції в управлінні фармацевтичними оптово-роздрібними об’єднаннямиБабічева, Г. С.; Бабичева, А. С.; Babicheva, G. S.
2009Методичні підходи до розробки клієнтської бази даних аптечних підприємствПестун, І. В.; Пестун, И. В.; Pestun, I. V.; Бабічева, Г. С.; Бабичева, А. С.; Babicheva, G. S.
2010Моделювання маркетингової діяльності працівників аптечних мережБабічева, Г. С.; Бабичева, А. С.; Babicheva, G. S.
2012Моделювання робочого часу працівників аптек, задіяних у виконанні маркетингових функційМнушко, З. М.; Мнушко, З. Н.; Mnushko, Z. M.; Бабічева, Г. С.; Бабичева, А. С.; Babicheva, G. S.; Пестун, І. В.; Пестун, И. В.; Pestun, I. V.
2012Напрями підвищення ефективності вирішення маркетингових функцій аптечних мережевих структурМнушко, З. М.; Мнушко, З. Н.; Mnushko, Z. M.; Пестун, І. В.; Пестун, И. В.; Pestun, I. V.; Бабічева, Г. С.; Бабичева, А. С.; Babicheva, G. S.
2011Науково-методичні підходи до вирішення маркетингових функцій аптечних мережБабічева, Г. С.; Бабичева, А. С.; Babicheva, G. S.
2010Обґрунтування доцільності введення посади спеціаліста з маркетингу до штату аптечних мережевих структурМнушко, З. М.; Мнушко, З. Н.; Mnushko, Z. M.; Пестун, І. В.; Пестун, И. В.; Pestun, I. V.; Бабічева, Г. С.; Бабичева, А. С.; Babicheva, G. S.
2023Обґрунтування ринкових можливостей для вітчизняних виробників у сегменті протизапальних та протиревматичних лікарських засобівЧегринець, А. А.; Рогуля, О. Ю.; Шуванова, О. В.; Бабічева, Г. С.; Бондарєва, І. В.; Малініна, Н. Г.; Chehrynets, A. A.; Rohulia, O. Yu.; Shuvanova, O. V.; Babicheva, G. S.; Bondarieva, I. V.; Malinina, N. G.
2010Оценка влияния кадрового потенциала аптечных сетевых структур на эффективность решения маркетинговых задачМнушко, З. М.; Мнушко, З. Н.; Mnushko, Z. M.; Пестун, І. В.; Пестун, И. В.; Pestun, I. V.; Бабічева, Г. С.; Бабичева, А. С.; Babicheva, G. S.
2018Оцінка ефективності програм лояльності аптечних підприємствБабічева, Г. С.; Бабичева, А. С.; Babicheva, G. S.
2014Оцінка мотиваційних факторів у роботі медичних (фармацевтичних) представниківЖадько, С. В.; Жадько, С. В.; Zhadko, S. V.; Бабічева, Г. С.; Бабичева, А. С.; Babicheva, G. S.; Фартушна, С. Г.; Фартушная, С. Г.; Fartushnaya, S. G.
2019Оцінка рівня професійної підготовки спеціалістів аптечних мережБабічева, Г. С.; Babicheva, G. S.; Бабичева, Г. С.
2024Оцінка факторів внутрішньофірмової лояльності у фармацевтичних організаціяхСофронова, І. В.; Жадько, С. В.; Бабічева, Г. С.; Sofronova, I. V.; Zhadko, S. V.; Babicheva, G. S.
2023Правові та етичні дилеми інформаційного забезпечення споживачів гормональних контрацептивівПестун, І. В.; Бабічева, Г. С.; Жадько, С. В.; Малініна, Н. Г.; Бондарєва, І. В.; Софронова, І. В.; Pestun, I. V.; Babicheva, G. S.; Zhadko, S. V.; Malinina, N. G.; Bondarieva, I. V.; Sofronova, I. V.
2008Пріоритети розвитку маркетингової діяльності фармацевтичних та аптечних підприємствМнушко, З. М.; Мнушко, З. Н.; Mnushko, Z. M.; Пестун, І. В.; Пестун, И. В.; Pestun, I. V.; Бабічева, Г. С.; Бабичева, А. С.; Babicheva, G. S.
2024Розвиток менеджменту та вплив на медицину і фармаціюПестун, І. В.; Мнушко, З. М.; Бабічева, Г. С.; Жадько, С. В.; Pestun, I. V.; Mnushko, Z. M.; Babicheva, G. S.; Zhadko, S. V.
2019Роль медицинских представителей в системе продвижения лекарственных средств на фармацевтическом рынке УкраиныЖадько, С. В.; Бабичева, А. С.; Жадько, С. В.; Бабичева, Г. С.; Babicheva, G. S.; Zhadko, S. V.
2006Служба Public Relations у світлі ефективної діяльності фармацевтичних фірмГудзенко, О. П.; Гудзенко, А. П.; Gudzenko, O. P.; Немятих, О. Д.; Немятых, О. Д.; Nemyatykh, O. D.; Бабічева, Г. С.; Бабичева, А. С.; Babicheva, G. S.
2010Современные аспекты формирования лояльности клиентов аптекиМнушко, З. М.; Мнушко, З. Н.; Mnushko, Z. M.; Пестун, І. В.; Пестун, И. В.; Pestun, I. V.; Сотнікова, Н. В.; Сотникова, Н. В.; Sotnikova, N. V.; Бабічева, Г. С.; Бабичева, А. С.; Babicheva, G. S.
2009Створення клієнтської бази даних аптеки в процесі формування лояльності покупців аптечної мережіБабічева, Г. С.; Бабичева, А. С.; Babicheva, G. S.; Пестун, І. В.; Пестун, И. В.; Pestun, I. V.
2020Теоретичне обґрунтування та практична реалізація концепції кадрового маркетингу у фармаціїПестун, І. В.; Бабічева, Г. С.; Жадько, С. В.; Pestun, І. V.; Babicheva, G. S.; Zhadko, S. V.; Пестун, И. В.; Бабичева, А. С.; Жадько, С. В.
2010Інструктивно-методичні рекомендації з підвищення ефективності вирішення маркетингових функцій аптечних мережПестун, І. В.; Пестун, И. В.; Pestun, I. V.; Бабічева, Г. С.; Бабичева, А. С.; Babicheva, G. S.; Мнушко, З. М.; Мнушко, З. Н.; Mnushko, Z. M.
2012Історичні аспекти становлення, сьогодення й напрями розвитку кафедри менеджменту та маркетингу у фармаціїМнушко, З. М.; Слободянюк, М. М.; Пестун, І. В.; Бабічева, Г. С.; Мнушко, З. Н.; Слободянюк, Н. Н.; Пестун, И. В.; Бабичева, А. С.; Mnushko, Z. М.; Slobodyanyuk, M. M.; Pestun, І. V.; Babicheva, G. S.