Поиск


Текущие фильтры:
Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 1-10 из 10.
  • назад
  • 1
  • дальше
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2016Маркетингові дослідження вітчизняного фармацевтичного ринку антигеморагічних лікарських засобівКуценко, С. А.; Куценко, С. О.; Kytsenko, S. A.; Малий, В. В.; Малый, В. В.; Malyi, V. V.; Ольховська, А. Б.; Ольховская, А. Б.; Olkhovskaya, A. B.; Маслій, Ю. С.; Маслий, Ю. С.; Masliy, Ju. S.
2019Обґрунтування маркетингових рішень і підходів до підвищення ринкового потенціалу гепатотропного лікарського засобуМалий, В. В.; Муса Істаніс Марвек Медхат; Жадько, С. В.; Malyi, V. V.; Moussa Istanis Marvek Medhat; Zhadko, S. V.; Малый, В. В.; Муса Истанис Марвек Медхат; Жадько, С. В.
2018Маркетинговий підхід до визначення основних показників економічної ефективності гепатотропного лікарського засобуМалий, В. В.; Муса Істаніс Марвек Медхат; Malyi, V. V.; Moussa Istanis Marvek Medhat; Малый, В. В.; Муса Истанис Марвек Медхат
2019Formation of partnership relations between subjects of the pharmaceutical market in promotion of medicines in Ukraine and foreign countriesOlkhovska, A. B.; Malyi, V. V.; Ольховська, А. Б.; Малий, В. В.; Ольховская, А. Б.; Малый, В. В.
2017The study of organizational changes as a factor of sustainability of pharmaceutical organizationsBondarieva, I. V.; Маlyi, V. V.; Бондарєва, І. В.; Малий, В. В.; Бондарева, И. В.; Малый, В. В.
2016Изучение эфективности продвижения гепатотропных лекарственных средств на основе анкетирования фармацевтических работниковМалый, В. В.; Муса Истанис Марвек Медхат; Жадько, С. В.; Malyi, V. V.; Малий, В. В.; Zhadko, S. V.
2018Науково-теоретичне обґрунтування напрямів розвитку маркетингової комунікативної діяльності суб’єктів фармацевтичного ринку в контексті концепції соціально-етичного просуванняОльховська, А. Б.; Малий, В. В.; Olkhovska, A. B.; Malyi, V. V.; Ольховская, А. Б.; Малый, В. В.
2022Науково-теоретичний підхід до розроблення процесної моделі управління персоніфікованими маркетинговими комунікаціями у фармаціїОльховська, А. Б.; Малий, В. В.; Лісна, А. Г.; Olkhovska, A. B.; Malyi, V. V.; Lisna, А. G.
2022Дослідження ефективності впровадження маркетингових розробок у діяльність аптечних закладівПівень, О. П.; Малий, В. В.; Мітронова, О. В.; Шуванова, О. В.; Piven, O. P.; Malyi, V. V.; Mitronova, O. V.; Shuvanova, O. V.
2023Research of ways to improve the effectiveness of remote sales in pharmaciesBondarieva, I. V.; Malyi, V. V.; Rohulia, O. Yu.; Chehrynets, A. A.; Malinina, N. G.; Babicheva, G. S.; Shuvanova, O. V.; Бондарєва, І. В.; Малий, В. В.; Рогуля, О. Ю.; Чегринець, А. А.; Малініна, Н. Г.; Бабічева, Г. С.; Шувановa, O. B.