Просмотр собрания по группе - Авторы Ольховська, А. Б.

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Ґ Д Е Є Ё Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я
или введите несколько первых букв:  
Результаты 1 по 70 из 70
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2014Cоціально-відповідальний маркетинг у формуванні PR-стратегії суб’єктів фармацевтичного ринкуВасиленко, К. В.; Ольховська, А. Б.; Василенко, К. В.; Ольховская, А. Б.; Vasilenko, K. V.; Olkhovskaya, A. B.
2019Formation of partnership relations between subjects of the pharmaceutical market in promotion of medicines in Ukraine and foreign countriesOlkhovska, A. B.; Malyi, V. V.; Ольховська, А. Б.; Малий, В. В.; Ольховская, А. Б.; Малый, В. В.
2014HR-брендинг фармацевтичних компанійЛукашова, М. М.; Ольховська, А. Б.; Рижова, О. В.; Лукашова, М. М.; Ольховская, А. Б.; Рижова, О. В.; Lukashova, A. V.; Olkhovskaya, A. B.; Ryzhovа, O. V.
2013Marketing research of pharmaceutical market of the antihistamines for systemic useKayali Ishak; Olkhovskaya, A. B.; Ольховская, А. Б.; Ольховська, А. Б.
2018The conceptual bases of implementation of the controlling system of marketing communication management in pharmaceutical organizationsOlkhovska, A. B.; Malyi, V. V.; Ольховська, А. Б.; Малий, В. В.; Ольховская, А. Б.; Малый, В. В.
2019Theoretical and methodological approaches to development of the “road map” for promoting a new medicine product to the pharmaceutical marketOlkhovska, A. B.; Malyi, V. V.; Ольховська, А. Б.; Малий, В. В.; Ольховская, А. Б.; Малый, В. В.
2016Аналіз асортименту антигеморагічних лікарських засобів на вітчизняному фармацевтичному ринкуЯрних, Т. Г.; Ярных, Т. Г.; Yarnykh, T. G.; Рубан, О. І.; Рубан, О. И.; Ruban, O. I.; Ольховська, А. Б.; Ольховская, А. Б.; Olkhovskaya, A. B.
2016Аналіз інструментів іndoor-реклами безрецептурних лікарських засобівОльховська, А. Б.; Olkhovskaya, A. B.; Ольховская, А. Б.
2018Антикризове управління маркетинговими комунікаціями фармацевтичних організаційОльховська, А. Б.; Ольховская, А. Б.; Olkhovska, A. B.
2015Бренд менеджментМалий, В. В.; Ольховська, А. Б.; Olkhovskaya, A. B.; Ольховская, А. Б.; Малый, В. В.; Malyi, V. V.
2015Бренд-менеджментМалий, В. В.; Ольховська, А. Б.; Малый, В. В.; Malyi, V. V.; Olkhovskaya, A. B.; Ольховская, А. Б.
2015БрендингОльховська, А. Б.; Ольховская, А. Б.; Olkhovskaya, A. B.
2016Визначення рівня обізнаності споживачів про торговельні марки фармацевтичних виробниківКривонос, К. А.; Кривонос, К. А.; Krivinos, K. A.; Ольховська, А. Б.; Ольховская, А. Б.; Olkhovskaya, A. B.; Коваленко, К. Е.; Коваленко, К. Е.; Kovalenko, K. E.
2015Виробнича практика з маркетингових досліджень як складова у підготовці конкурентоспроможного фахівця з маркетингуЛукашова, М. М.; Лукашова, М. М.; Lukashova, A. V.; Усенко, М. В.; Усенко, М. В.; Usenko, M. V.; Ольховська, А. Б.; Ольховская, А. Б.; Olkhovskaya, A. B.; Малий, В. В.; Малый, В. В.; Malyi, V. V.; Рижова, О. В.; Рыжова, О. В.; Ryzhova, O. V.
2015Вплив кризи на вибір маркетингових комунікацій при просуванні фармацевтичного товаруМалий, В. В.; Ольховська, А. Б.; Малый, В. В.; Ольховская, А. Б.; Malyi, V. V.; Olkhovskaya, A. B.
2015Вплив реклами лікарських засобів на самолікування населенняОльховська, А. Б.; Василенко, К. В.; Приходько, Т. О.; Ольховская, А. Б.; Василенко, К. В.; Приходько, Т. О.; Olkhovskaya, A. B.; Vasilenko, K. V.; Prihodko, Т. О.
2018Дослідження основних чинників недобросовісної реклами лікарських засобів в Україні та розробка пропозицій щодо їх запобіганняОльховська, А. Б.; Olkhovska, A. B.; Ольховская, А. Б.
2021Заходи забезпечення соціальної безпеки України та країн Європейського Союзу в умовах пандемії СОVID-19Пархоменко, О. Г.; Ольховська, А. Б.; Козирєва, О. В.
2015Комплексний дослідницький професійно орієнтований тренінг з маркетингуМалий, В. В.; Бондарєва, І. В.; Дорохова, Л. П.; Ольховська, А. Б.; Малый, В. В.; Malyi, V. V.; Bondarieva, I. V.; Бондарева, И. В.; Dorokhova, L. P.; Ольховская, А. Б.; Olkhovskaya, A. B.
2015Логіка та етика професійних суджень у маркетингуМалий, В. В.; Малый, В. В.; Malyi, V. V.; Сафіуліна, З. Р.; Сафиулина, З. Р.; Safiulina, Z. R.; Ольховська, А. Б.; Ольховская, А. Б.; Olkhovska, A. B.
2010Маркетингова політика комунікаційМнушко, З. М.; Євтушенко, О. М.; Рогуля, О. Ю.; Ольховська, А. Б.; Дорохова, Л. П.; Шуванова, О. В.; Сотнікова, Н. В.; Мнушко, З. Н.; Евтушенко, Е. Н.; Рогуля, О. Ю.; Ольховская, А. Б.; Дорохова, Л. П.; Шуванова, Е. В.; Сотникова, Н. В.; Mnushko, Z. М.; Yevtushenko, O. M.; Rohulya, O. Yu.; Olkhovskaya, A. B.; Dorohova, L. P.; Shuvanova, O. V.; Sotnikova, N. V.
2016Маркетинговий аналіз активності стейкхолдерів фармацевтичного ринку в соціальних мережахМалий, В. В.; Ольховська, А. Б.; Малый, В. В.; Malyi, V. V.; Ольховская, А. Б.; Olkhovskaya, A. B.
2017Маркетинговий аналіз асортименту лікувальних жувальних гумок на сучасному фармацевтичному ринкуМаслій, Ю. С.; Рубан, О. А.; Ольховська, А. Б.; Маслий, Ю. С.; Рубан, Е. А.; Ольховская, А. Б.; Masliy, Ju. S.; Ruban, O. A.; Olkhovska, A. B.
2014Маркетинговые исследования фармацевтического рынка Сирии на примере антигистаминных препаратовАлсалим Ахмад; Ольховская, А. Б.; Ольховська, А. Б.; Olkhovskaya, A. B.
2016Маркетингові дослідження вітчизняного фармацевтичного ринку антигеморагічних лікарських засобівКуценко, С. А.; Куценко, С. О.; Kytsenko, S. A.; Малий, В. В.; Малый, В. В.; Malyi, V. V.; Ольховська, А. Б.; Ольховская, А. Б.; Olkhovskaya, A. B.; Маслій, Ю. С.; Маслий, Ю. С.; Masliy, Ju. S.
2011Маркетингові дослідженя вітчизняного ринку лікувальної косметикиОльховська, А. Б.; Кобець, М. М.; Фелоненко, Л. С.; Ольховская, А. Б.; Кобец, М. Н.; Фелоненко, Л. С.; O’lкhovskaya, A. B.; Kobets, M. N.; Felonenko, L. S.
2006Международный маркетинг в фармацииМнушко, З. Н.; Чмихало, Н. В.; Мусиенко, Н. М.; Рогуля, О. Ю.; Евтушенко, Е. Н.; Ольховская, А. Б.; Мнушко, З. М.; Чмихало, Н. В.; Мусієнко, Н. М.; Рогуля, О. Ю.; Євтушенко, О. М.; Ольховська, А. Б.; Mnushko, Z. N.; Chmyhalo, N. V.; Musienko, N. M.; Rohulya, O. Yu.; Yevtushenko, E. N.; Olkhovskaya, A. B.
2015Методичні вказівки до підготовки і проведення комплексного державного іспиту за фахомДорохова, Л. П.; Дорохова, Л. П.; Dorokhova, L. P.; Малий, В. В.; Малый, В. В.; Malyi, V. V.; Слободянюк, М. М.; Слободянюк, Н. Н.; Slobodianiuk, M. M.; Півень, О. П.; Пивень, Е. П.; Piven, O. P.; Євтушенко, О. М.; Евтушенко, Е. Н.; Yevtushenko, O. M.; Ольховська, А. Б.; Ольховская, А. Б.; Olkhovska, A. B.
2015Методичні рекомендації до виконання курсових робіт з дисципліни «Маркетингові дослідження» для студентів напряму підготовки 6.030507 «Маркетинг»Малий, В. В.; Ольховська, А. Б.; Ольховская, А. Б.; Olkhovskaya, A. B.; Malyi, V. V.; Малый, В. В.
2007Методологические подходы к оценке корпоративного имиджа оптового фармацевтического предприятияКурочкина, Р. А.; Kurochkina, R. A.; Курочкіна, Р. А.; Ольховская, А. Б.; Olkhovskaya, A. B.; Ольховська, А. Б.
2006Моделювання поведінки споживачів комп’ютерних моніторівПохвала, Ю. А.; Pokhvala, Yu. A.; Похвала, Ю. А.; Ольховська, А. Б.; Olkhovskaya, A. B.; Ольховская, А. Б.
2013Мониторинг современных образовательных тенденций в системе преподавания менеджмента и маркетинга в фармацииМнушко, З. Н.; Рогуля, О. Ю.; Ольховская, А. Б.; Тиманюк, И. В.; Алєкперова, Н. В.; Мнушко, З. М.; Рогуля, О. Ю.; Ольховська, А. Б.; Тіманюк, І. В.; Алекперова, Н. В.; Mnushko, Z. N.; Rohulya, O. Yu.; Olkhovskaya, A. B.; Timanyuk, I. V.; Aliekperova, N. V.
2017Навчально-методична робота кафедри фармацевтичного маркетингу та менеджменту: історичні аспекти та перспективи розвиткуМалий, В. В.; Рогуля, О. Ю.; Ольховська, А. Б.; Дорохова, Л. П.; Малый, В. В.; Рогуля, О. Ю.; Ольховская, А. Б.; Дорохова, Л. П.; Malyi, V. V.; Rogulia, O. Yu.; Olkhovska, A. B.; Dorokhova, L. P.
2018Науково-теоретичне обґрунтування напрямів розвитку маркетингової комунікативної діяльності суб’єктів фармацевтичного ринку в контексті концепції соціально-етичного просуванняОльховська, А. Б.; Малий, В. В.; Olkhovska, A. B.; Malyi, V. V.; Ольховская, А. Б.; Малый, В. В.
2022Науково-теоретичний підхід до розроблення процесної моделі управління персоніфікованими маркетинговими комунікаціями у фармаціїОльховська, А. Б.; Малий, В. В.; Лісна, А. Г.; Olkhovska, A. B.; Malyi, V. V.; Lisna, А. G.
2007Обоснование системы маркетинговых коммуникаций фармацевтического оптового предприятияАкичева, М. Ш.; Akicheva, M. Sh.; Акичева, М. Ш.; Ольховська, А. Б.; Olkhovskaya, A. B.; Ольховская, А. Б.
2015Основні напрямки підвищення ефективності використання держаних коштів, що спрямовуються на закупівлю протипухлинних препаратів за умов обов’язкового медичного страхування в УкраїніПанфілова, Г. Л.; Ольховська, А. Б.; Заріцька, Г. М.; Панфилова, Г. Л.; Panfilova, G. L.; Ольховская, А. Б.; Olkhovskaya, A. B.; Зарицкая, Г. М.; Zaritskaya, G. M.
2019Особливості нормативно-правового регулювання реклами лікарських засобів в Україні та зарубіжних країнахОльховська, А. Б.; Olkhovskaya, A. B.; Ольховская, А. Б.
2016Оценка и контроль маркетинговой деятельности аптечного предприятияОльховська, А. Б.; Ольховская, А. Б.; Olkhovskaya, A. B.; Дронкина, Я. Е.; Дронкина, Я. Є.; Dronkina, Ya. E.
2016Оцінка ефективності маркетингової PR-діяльності фармацевтичного підприємстваОльховська, А. Б.; Ольховская, А. Б.; Olkhovskaya, A. B.; Костюченко, О. К.; Костюченко, О. К.; Kostyuchenko, O. K.; Школьник, Б. О.; Школьник, Б. О.; Shkol'nik, B. O.
2017Оцінка ефективності просування фармацевтичних брендів в соціальній мережі FacebookОльховська, А. Б.; Ольховская, А. Б.; Olkhovskaya, A. B.
2015Паблик рилейшнзОльховская, А. Б.; Ольховська, А. Б.; Olkhovskaya, A. B.
2016Питання менеджменту і маркетингу у розробці навчальних програм підготовки фахівців фармаціїМалий, В. В.; Малый, В. В.; Malyi, V. V.; Ольховська, А. Б.; Ольховская, А. Б.; Olkhovskaya, A. B.; Пестун, І. В.; Пестун, И. В.; Pestun, I. V.; Рогуля, О. Ю.; Рогуля, О. Ю.; Rohulya, O. Yu.; Дорохова, Л. П.; Дорохова, Л. П.; Dorokhova, L. P.; Слободянюк, М. М.; Слободянюк, Н. Н.; Slobodyanyuk, M. M.
2015Поведінка споживачаОльховська, А. Б.; Olkhovskaya, A. B.; Ольховская, А. Б.
2011Практикум з менеджменту та маркетингу у фармаціїМнушко, З. М.; Ольховська, А. Б.; Пестун, І. В.; Рогуля, О. Ю.; Слободянюк, М. М.; Жадько, С. В.; Чмихало, Н. В.; Дорохова, Л. П.; Мнушко, З. Н.; Ольховская, А. Б.; Пестун, И. В.; Рогуля, О. Ю.; Слободянюк, Н. Н.; Жадько, С. В.; Чмихало, Н. В.; Дорохова, Л. П.; Mnushko, Z. M.; Olkhovskaya, A. B.; Pestun, I. V.; Rohulya, O. Yu.; Slobodyanyuk, M. M.; Zhadko, S. V.; Chmyhalo, N. V.; Dorohova, L. P.
2018Практичні аспекти використання інноваційних комунікативних технологій у роботі медичних (фармацевтичних) представників та шляхи їх удосконаленняОльховська, А. Б.; Olkhovska, А. B.; Ольховская, А. Б.
2015Практичні аспекти формування HR-бренду суб’єктами фармацевтичного ринкуОльховська, А. Б.; Лукашова, М. М.; Ольховская, А. Б.; Лукашова, М. М.; Olkhovskaya, A. B.; Lukashova, A. V.
2017Практичні аспекти формування психологічних навичок здорового способу життя здобувачів вищої освіти Національного фармацевтичного університетуПляка, Л. В.; Plyaka, L. V.; Ольховська, А. Б.; Olkhovskaya, A. B.; Ольховская, А. Б.; Гавриш, Н. Б.; Havrysh, N. B.
2014Практичні аспекти формування та реалізації cоціально-відповідальної маркетингової pr-стратегії фармацевтичними підприємствамиМалий, В. В.; Ольховська, А. Б.; Малый, В. В.; Ольховская, А. Б.; Malyi, V. V.; Olkhovskaya, A. B.
2016Прелімінаринг як інструмент HR-брендингу фармацевтичних підприємствОльховська, А. Б.; Ольховская, А. Б.; Olkhovskaya, A. B.; Малий, В. В.; Малый, В. В.; Malyi, V. V.
2020Проблеми реалізації маркетингових комунікацій на фармацевтичному ринку УкраїниОльховська, А. Б.; Малий, В. В.; Olkhovska, A. B.; Malyi, V. V.; Ольховская, А. Б.; Малый, В. В.
2008Просування лікарських засобів оптовим фармацевтичним підприємством як складова його конкурентоспроможностіМнушко, З. М.; Mnushko, Z. M.; Мнушко, З. Н.; Левченко, І. П.; Levchenko, I. Р.; Левченко, И. П.; Ольховська, А. Б.; Olkhovskaya, A. В.; Ольховская, А. Б.
2007Ринкові аспекти формування попиту на нові лікарські засобиОльховська, А. Б.; Olkhovskaya, А. В.; Ольховская, А. Б.; Рогуля, О. Ю.; Rohulya, O. Yu.; Рогуля, О. Ю.
2017Робочий журнал з етики та деонтологіїМалий, В. В.; Малый, В. В.; Malyi, V. V.; Сафіуліна, З. Р.; Сафиулина, З. Р.; Safiulina, Z. R.; Малініна, Н. Г.; Малинина, Н. Г.; Malinina, N. G.; Ольховська, А. Б.; Olkhovska, A. B.
2017Робочий журнал з етики та деонтології у фармаціїМалий, В. В.; Малый, В. В.; Malyi, V. V.; Сафіуліна, З. Р.; Сафиулина, З. Р.; Safiulina, Z. R.; Малініна, Н. Г.; Малинина, Н. Г.; Malinina, N. G.; Ольховська, А. Б.; Ольховская, А. Б.; Olkhovska, A. B.
2017Робочий зошит з менеджменту та маркетингу у фармаціїМалий, В. В.; Малый, В. В.; Malyi, V. V.; Ольховська, А. Б.; Ольховская, А. Б.; Olkhovskaya, A. B.; Дорохова, Л. П.; Дорохова, Л. П.; Dorokhova, L. P.; Рогуля, О. Ю.; Рогуля, О. Ю.; Rogulya, O. Yu.; Пестун, І. В.; Пестун, И. В.; Pestun, I. V.; Слободянюк, М. М.; Слободянюк, Н. Н.; Slobodyanyuk, M. M.; Півень, О. П.; Пивень, Е. П.; Piven, O. P.; Євтушенко, О. М.; Евтушенко, Е. Н.; Yevtushenko, O. M.; Бондарєва, І. В.; Бондарева, И. В.; Bondareva, I. V.; Жадько, С. В.; Жадько, С. В.; Zhadko, S. V.; Кобець, М. М.; Кобец, М. Н.; Kobets, М. М.; Софронова, І. В.; Софронова, И. В.; Sofronova, I. V.; Тіманюк, І. В.; Тиманюк, И. В.; Timaniuk, I. V.; Шуванова, О. В.; Шуванова, Е. В.; Shuvanova, O. V.
2014Соціально-відповідальні аспекти маркетингової діяльності у складі PR-стратегії фармацевтичних підприємствОльховська, А. Б.; Ольховская, А. Б.; Olkhovskaya, A. B.
2017Ставлення лікарів до інформаційної роботи медичних представників фармацевтичних компанійОльховська, А. Б.; Ольховская, А. Б.; Olkhovskaya, A. B.
2019Теоретико-методичні аспекти формування механізму антикризового управління маркетинговими комунікаціями фармацевтичних підприємствОльховська, А. Б.; Малий, В. В.; Оlkhovska, A. B.; Malyi, V. V.; Ольховская, А. Б.; Малый, В. В.
2020Теоретико-прикладні аспекти професійного розвитку науково-педагогічних та педагогічних працівників фармацевтичних закладів вищої освітиКотвіцька, А. А.; Ольховська, А. Б.; Кайдалова, Л. Г.
2017Теоретико-прикладні засади оптимізації рекламного бюджету фармацевтичних підприємств із застосуванням економіко-математичного моделюванняОльховська, А. Б.; Оlkhovska, А. B.; Ольховская, А. Б.
2015Теоретико-прикладні засади формування іміджу вищого навчального закладуМалий, В. В.; Малый, В. В.; Malyi, V. V.; Ольховська, А. Б.; Ольховская, А. Б.; Olkhovskaya, A. B.
2021Теоретичні основи управління соціально-економічним розвитком регіонуКосогова, А. О.; Ольховська, А. Б.; Козирєва, О. В.
2021Теоретичні основи управління соціально-економічним розвитком регіону в контексті нестабільного середовищаВарнавський, О. С.; Ольховська, А. Б.; Козирєва, О. В.
2016Теоретичні та науково-прикладні засади удосконалення маркетингових комунікацій у системі просування лікарських засобівМалий, В. В.; Ольховська, А. Б.; Малый, В. В.; Malyi, V. V.; Ольховская, А. Б.; Olkhovskaya, A. B.
2016Узагальнення кар'єрних очікувань і вимог роботодавців до професійних та особистісних якостей випускників НФаУМалий, В. В.; Ольховська, А. Б.; Малый, В. В.; Malyi, V. V.; Ольховская, А. Б.; Olkhovskaya, A. B.
2008Фактори прийняття рішення споживачами про вибір засобів, що застосовуються при кашліОльховська, А. Б.; Olkhovskaya, A. В.; Ольховская, А. Б.; Волощенко, С. І.; Voloshchenko, S. I.; Волощенко, С. И.
2020Формування професійної компетентності майбутніх фармацевтичних фахівців у процесі вивчення дисципліни "Фармацевтичний маркетинг та менеджмент"Малий, В. В.; Євтушенко, О. М.; Ольховська, А. Б.; Шуванова, О. В.; Пестун, І. В.; Слободянюк, М. М.; Рогуля, О. Ю.; Malyi, V. V.; Yevtushenko, О. М.; Olkhovska, A. B.; Shuvanova, O. V.; Pestun, I. V.; Slobodyanyuk, М. М.; Rohulya, O. Yu.; Малый, В. В.; Евтушенко, Е. Н.; Ольховская, А. Б.; Шуванова, Е. В.; Пестун, И. В.; Слободянюк, Н. Н.; Рогуля, О. Ю.
2020Формування професійної Я-Концепції у майбутніх професіоналів фармацевтичного сектора галузі охорони здоров`яПляка, Л. В.; Ольховська, А. Б.; Plyaka, L. V.; Olkhovska, A. B.; Ольховская, А. Б.
2017Історія створення та становлення кафедри фармацевтичного маркетингу та менеджментуМалий, В. В.; Малый, В. В.; Malyi, V.V.; Софронова, І. В.; Софронова, И.В.; Sofronova, I. V.; Ольховська, А. Б.; Ольховская, А. Б.; Olkhovska, A. B.