Просмотр собрания по группе - Авторы Pestun, I. V.

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Ґ Д Е Є Ё Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я
или введите несколько первых букв:  
Результаты 1 по 70 из 106  дальше >
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2018Analyses of macroenvironmental factors of iraq pharmacyDhahi Adnan Ahmed; Pestun, I. V.; Пестун, І. В.; Пестун, И. В.
2014The analysis of influence of macroenvironment's factors to the pharmacies’ workПестун, І. В.; Пестун, И. В.; Pestun, I. V.; Бондарєва, І. В.; Бондарева, И. В.; Bondarieva, I. V.
2018Characteristics of microenvironment pharmaceutical companies of IraqHusam Mohammed Sameer; Pestun, I. V.; Пестун, І. В.; Пестун, И. В.
2014Comparative analysis methods of evaluation adapting Ukrainian pharmaceutical enterprises to external changesБондарєва, І. В.; Бондарева, И. В.; Bondarieva, I. V.; Пестун, І. В.; Пестун, И. В.; Pestun, I. V.; Сакіпова, З. Б.; Сакипова, З. Б.; Sakipova, Z. B.
2024Diractions of effectiveness and efficiency management evaluationAzmi Nargis; Pestun, I. V.
2016Effectiveness of current multi-channel marketing in pharmacyPestun, I. V.; Mnushko, Z. M.; Пестун, І. В.; Мнушко, З. М.; Пестун, И. В.; Мнушко, З. Н.
2009Ethics and deontology in pharmacy. Texts of lecturesMnushko, Z. N.; Sofronova, I. V.; Pestun, I. V.; Мнушко, З. Н.; Софронова, И. В.; Пестун, И. В.; Мнушко, З. М.; Софронова, І. В.; Пестун, І. В.
2012The features of process by changes management on production pharmaceutical enterprises of UkraineМнушко, З. М.; Мнушко, З. Н.; Mnushko, Z. N.; Пестун, І. В.; Пестун, И. В.; Pestun, I. V.; Бондарєва, І. В.; Бондарева, И. В.; Bondarieva, I. V.
2017The importance of promoting the rational use of drugs in healthcare systemsAyaou, A.; Pestun, I. V.; Пестун, I. В.; Пестун, И. В.; Zhadko, S. V.; Жадько, С. В.; Жадько, С. В.
2008Management and marketing in pharmacy. Part I. Management in Pharmacy. Texts of lecturesMnushko, Z. N.; Sofronova, I. V.; Pestun, I. V.; Мнушко, З. Н.; Софронова, И. В.; Пестун, И. В.; Мнушко, З. М.; Софронова, І. В.; Пестун, І. В.
2008Management and marketing in pharmacy. Part II. Marketing in Pharmacy. Texts of lecturesMnushko, Z. N.; Pestun, I. V.; Sofronova, I. V.; Мнушко, З. Н.; Пестун, И. В.; Софронова, И. В.; Мнушко, З. М.; Пестун, І. В.; Софронова, І. В.
2011Management and marketing in pharmacy: workbook for independent work of students (tests with the explanations)Mnushko, Z. M.; Pestun, I. V.; Sofronova, I. V.; Timanyuk, I. V.; Sotnikova, N. V.; Мнушко, З. М.; Пестун, І. В.; Софронова, І. В.; Тіманюк, І. В.; Сотнікова, Н. В; Мнушко, З. Н.; Пестун, И. В.; Софронова, И. В.; Тиманюк, И. В.; Сотникова, Н. В.
2018Marketing research of ghana pharmaceutical marketBennett Solomon Antwi; Pestun, I. V.; Пестун, І. В.; Пестун, И. В.
2012Measures for increase the efficiency of marketing functions executing in pharmacy chainsМнушко, З. М.; Мнушко, З. Н.; Mnushko, Z. M.; Бабічева, Г. С.; Бабичева, А. С.; Babicheva, G. S.; Пестун, І. В.; Пестун, И. В.; Pestun, I. V.
2017Methodology of modern marketing management pharmaceutical organizationsPestun, I. V.; Пестун, І. В.; Пестун, И. В.; Мнушко, З. М.; Мнушко, З. Н.; Mnushko, Z. M.
2017Structural analysis of professional pharmaceutical internet-resourcesTimanyuk, I. V.; Pestun, I. V.; Тіманюк, І. В.; Пестун, І. В.; Тиманюк, И. В.; Пестун, И. В.
2023Tendencies in consumption of pharmacy productsBenkirane Salma; Pestun, I. V.
2024Tendencies of business optimization in pharmacyKatif Amine; Pestun, I. V.
2023The assessment of awareness about the rational use of medicines among Ukrainian pharmacy studentsZhadko, S. V.; Pestun, I. V.; Mnushko, Z. M.; Babicheva, G. S.; Rohulia, O. Yu.; Жадько, С. В.; Пестун, І. В.; Мнушко, З. М.; Бабічева, Г. С.; Рогуля, О. Ю.
2007Адаптивна підготовка маркетологів до практичної діяльності в галузі фармаціїМнушко, З. М.; Mnushko, Z. M.; Мнушко, З. Н.; Пестун, І. В.; Pestun, I. V.; Пестун, И. В.; Дорохова, Л. П.; Dorokhova, L. P.; Дорохова, Л. П.
2019Аналіз загальних і фармацевтичних маркетингових досліджень світового та національного ринківПестун, І. В.; Мнушко, З. М.; Pestun, I. V.; Mnushko, Z. M.; Пестун, И. В.; Мнушко, З. М.
2017Аналіз заходів сприяння раціональному використанню лікарських засобів фармацевтичними працівникамиПестун, I. В.; Пестун, И. В.; Pestun, I. V.; Жадько, С. В.; Жадько, С. В.; Zhadko, S. V.
2010Аналіз сучасних тенденцій та кадрових пропозицій на вітчизняному ринку праці фахівців фармаціїМнушко, З. М.; Мнушко, З. Н.; Mnushko, Z. M.; Пестун, І. В.; Пестун, И. В.; Pestun, I. V.; Бабічева, Г. С.; Бабичева, А. С.; Babicheva, G. S.
2016Аналіз термінології та визначення складових процесу раціонального використання лікарських засобів в УкраїніПестун, І. В.; Пестун, И. В.; Pestun, I. V.; Жадько, С. В.; Жадько, С. В.; Zhadko, S. V.
2010Аналіз цільової аудиторії аптечних закладів в процесі створення клієнтської бази данихПестун, І. В.; Пестун, И. В.; Pestun, I. V.; Бабічева, Г. С.; Бабичева, А. С.; Babicheva, G. S.
2009Антикризові заходи фармацевтичних та аптечних підприємствПестун, І. В.; Pestun, I. V.
2011Взаємозв’язок інноваційності аптек з оцінкою та реакцією на зміни макросередовищаНессонова, М. М.; Пестун, І. В.; Бондарєва, І. В.; Мнушко, З. М.; Nessonova, M. M.; Пестун, И. В.; Pestun, I. V.; Бондарева, И. В.; Bondareva, I. V.; Мнушко, З. Н.; Mnushko, Z. M.
2020Вивчення закордонного досвіду інформаційної роботи аптекНагорний, Б. В.; Пестун, І. В.; Nagornyi, B. V.; Pestun, I. V.; Нагорный, Б. В.; Пестун, И. В.
2019Визначення потенційної ємкості - важлива складова маркетингового потенціалу ринкуСамборський, О. С.; Самборский, О. С.; Samborskiy, O. S.; Слободянюк, М. М.; Слободянюк, Н. Н.; Slobodyanyuk, M. M.; Євтушенко, О. М.; Евтушенко, Е. Н.; Evtushenko, O. M.; Пестун, І. В.; Пестун, И. В.; Pestun, I. V.
2017Визначення факторів впливу на професійну підготовку провізорів (фармацевтів)Пестун, І. В.; Пестун, И. В.; Pestun, I. V.
2011Визначеня ефективності управління аптечними підприємствами з використанням інтегральної шкали оцінюванняПестун, І. В.; Мнушко, З. М.; Пестун, И. В.; Мнушко, З. Н.; Pestun, I. V.; Mnushko, Z. N.
2020Вплив нормативно-правового регулювання на маркетингову діяльність оптово-роздрібних фармацевтичних організаційПестун, І. В.; Мнушко, З. М.; Pestun, I. V.; Mnushko, Z. M.; Пестун, И. В.; Мнушко, З. Н.
2020Вплив трансформації фармацевтичного маркетингу на формування компетенцій провізорівПестун, І. В.; Pestun, I. V.; Пестун, И. В.
2020До питання соціальної ефективності управління аптечними закладамиМнушко, З. М.; Мнушко, З. Н.; Mnushko, Z. M.; Пестун, І. В.; Пестун, И. В.; Pestun, I. V.; Парфьонова, І. І.; Парфенова, И. И.; Parfyonova, І. І.; Оганезова, Г. В.; Oganezova, G. V.; Драганова, O. M.; Draganova, O. M.
2019Досвід і ефективність окремих форм самопідготовки здобувачів вищої освіти у вивченні дисципліни "Фармацевтичний маркетинг та менеджмент"Пестун, І. В.; Малий, В. В.; Дорохова, Л. П.; Рогуля, О. Ю.; Євтушенко, О. М.; Слободянюк, М. М.; Pestun, I. V.; Malyi, V. V.; Dorokhova, L. P.; Rogulia, O. Yu.; Yevtushenko, О. М.; Slobodyanyuk, М. М.; Пестун, И. В.; Малый, В. В.; Дорохова, Л. П.; Рогуля, О. Ю.; Евтушенко, Е. Н.; Слободянюк, Н. Н.
2008Дослідження ефективності маркетингових рішень за даними роздрібного аудитуПреснякова, В. В.; Presnyakova, V. V.; Преснякова, В. В.; Пестун, І. В.; Pestun, I. V.; Пестун, И. В.
2016Дослідження конкурентоспроможності молодих спеціалістів на ринку праціТрохименко, І. Ю.; Трохименко, И. Ю.; Trokhimenko, I. Yu.; Пестун, І. В.; Пестун, И. В.; Pestun, I. V.
2020Дослідження поведінки споживачів лікарських засобів, які застосовуються в гінекологіїСуходоля, Т. В.; Пестун, І. В.; Кобець, М. М.; Кобець, Ю. М.; Sukhodolia, T. V.; Pestun, I. V.; Kobets, М. М.; Kobets, Yu. M.; Пестун, И. В.; Кобец, М. Н.; Кобец, Ю. Н.
2020Дослідження поведінки споживачів офтальмологічних лікарських засобівМордовець, Є. М.; Пестун, І. В.; Кобець, М. М.; Кобець, Ю. М.; Mordovets, Е. М.; Pestun, I. V.; Kobets, М. М.; Kobets, Yu. M.; Мордовец, Е. М.; Пестун, И. В.; Кобец, М. Н.; Кобец, Ю. Н.
2018Дослідження сучасних тенденцій на вітчизняному ринку праці спеціалістів фармаціїПестун, І. В.; Бабічева, Г. С.; Pestun, I. V.; Babicheva, G. S.; Пестун, И. В.; Бабичева, А. С.
2019Ділова активність аптек у сучасних умовахПестун, І. В.; Пестун, И. В.; Pestun, I. V.; Мнушко, З. М.; Мнушко, З. Н.; Mnushko, Z. N.
2012Зарубіжний досвід управління лікарською терапією та участь провізора (фармацевта) в цьому процесіМнушко, З. М.; Алекперова, Н. В.; Пестун, І. В.; Бабічева, Г. С.; Мнушко, З. Н.; Алекперова, Н. В.; Пестун, И. В.; Бабичева, А. С.; Mnushko, Z. M.; Alekperova, N. V.; Pestun, I. V.; Babicheva, G. S.
2020Застосування принципів особистісно-орієнтованого навчання при викладанні дисципліни "Фармацевтичний маркетинг та менеджмент"Пестун, І. В.; Бабічева, Г. С.; Чегринець, А. А.; Pestun, I. V.; Babicheva, G. S.; Chegrinets, А. А.; Пестун, И. В.; Бабичева, А. С.; Чегринец, А. А.
2012Институт семейного провизора (фармацевта) в структуре управления лекарственной терапией пациентаМнушко, З. Н.; Мнушко, З. М.; Mnushko, Z. N.; Алекперова, Н. В.; Алєкперова, Н. В.; Aliekperova, N. V.; Пестун, И. В.; Пестун, І. В.; Pestun, I. V.; Бабичева, А. С.; Бабічева, Г. С.; Babicheva, A. S.
2009Контроль маркетингової діяльності фармацевтичних підприємствПестун, І. В.; Пестун, И. В.; Pestun, I. V.; Дорохова, Л. П.; Дорохова, Л. П.; Dorokhova, L. P.; Мнушко, З. М.; Мнушко, З. Н.; Mnushko, Z. M.
2009Кількісна оцінка впливу факторів зовнішнього макросередовища на роботу аптечних підприємствПестун, І. В.; Пестун, И. В.; Pestun, I. V.; Бондарєва, І. В.; Бондарева, И. В.; Bondarieva, I. V.; Мнушко, З. М.; Мнушко, З. Н.; Mnushko, Z. N.
2013Маркетингове управління в системі забезпечення населення лікамиПестун, І. В.; Пестун, И. В.; Pestun, I. V.; Мнушко, З. М.; Мнушко, З. Н.; Mnushko, Z. M.
2013Маркетингове управління в системі забезпечення населення лікамиПестун, І. В.; Пестун, И. В.; Pestun, I. V.; Мнушко, З. М.; Мнушко, З. Н.; Mnushko, Z. M.
2006Маркетинговий аналіз сервісного обслуговування та додаткових послуг аптечних закладівМнушко, З. М.; Абалова, О. П.; Пестун, І. В.; Mnushko, Z. N.; Abalova, O. P.; Pestun, I. V.
2010Методика визначення тенденцій попиту на лікарські засоби імуностимулюючої діїПестун, І. В.; Торохтін, О. М.; Pestun, I. V.; Torohtin, A. M.; Пестун, И. В.; Торохтин, А. М.
2010Методика прогнозування рівня розвитку аптечних підприємств за оцінками факторів мікросередовищаПестун, І. В.; Бондарєва, І. В.; Мнушко, З. М.; Нессонова, М. М.; Пестун, И. В.; Pestun, I. V.; Бондарева, И. В.; Bondareva, I. V.; Мнушко, З. Н.; Mnushko, Z. M.; Нессонова, М. Н.; Nessonova, M. M.
2009Методичні підходи до антикризового управління фармацевтичними організаціямиПестун, І. В.; Мнушко, З. М.; Pestun, I. V.; Mnushko, Z. N.
2009Методичні підходи до антикризового управління фармацевтичними організаціямиПестун, І. В.; Мнушко, З. М.; Pestun, I. V.; Mnushko, Z. N.
2009Методичні підходи до розробки клієнтської бази даних аптечних підприємствПестун, І. В.; Пестун, И. В.; Pestun, I. V.; Бабічева, Г. С.; Бабичева, А. С.; Babicheva, G. S.
2010Моделювання процесу адаптації фармацевтичного підприємства до змін зовнішнього середовищаПестун, І. В.; Пестун, И. В.; Pestun, I. V.; Бондарєва, І. В.; Бондарева, И. В.; Bondarieva, I. V.
2012Моделювання робочого часу працівників аптек, задіяних у виконанні маркетингових функційМнушко, З. М.; Мнушко, З. Н.; Mnushko, Z. M.; Бабічева, Г. С.; Бабичева, А. С.; Babicheva, G. S.; Пестун, І. В.; Пестун, И. В.; Pestun, I. V.
2010Мотивація провізорів як складова реалізації стратегічного плану аптечного підприємстваТутутченко, О. В.; Пестун, І. В.; Мнушко, З. М.; Tututchenko, O. V.; Pestun, I. V.; Mnushko, Z. M.
2012Напрями підвищення ефективності вирішення маркетингових функцій аптечних мережевих структурМнушко, З. М.; Мнушко, З. Н.; Mnushko, Z. M.; Пестун, І. В.; Пестун, И. В.; Pestun, I. V.; Бабічева, Г. С.; Бабичева, А. С.; Babicheva, G. S.
2007Напрямки науково-дослідної роботи кафедри менеджменту та маркетингу у фармаціїМнушко, З. М.; Mnushko, Z. M.; Мнушко, З. Н.; Пестун, І. В.; Pestun, I. V.; Пестун, И. В.
2009Напрямки удосконалення Національної лікарської політики в Україні за індикаторами її оцінки ВООЗПестун, І. В.; Pestun, I. V.
2011Обгрунтування та методологія розробки сrm–системи фармацевтичного оптового підприємстваМнушко, З. М.; Пестун, І. В.; Шамс Нізар Єхія; Мнушко, З. М.; Пестун, И. В.; Шамс Низар Ехия; Mnushko, Z. M.; Pestun, I. V.; Shams, N.
2016Обоснование комплекса мероприятий, содействующих рациональному применению лекарственных средств в УкраинеЖадько, С. В.; Жадько, С. В.; Zhadko, S. V.; Пестун, І. В.; Пестун, И. В.; Pestun, I. V.
2010Обґрунтування доцільності введення посади спеціаліста з маркетингу до штату аптечних мережевих структурМнушко, З. М.; Мнушко, З. Н.; Mnushko, Z. M.; Пестун, І. В.; Пестун, И. В.; Pestun, I. V.; Бабічева, Г. С.; Бабичева, А. С.; Babicheva, G. S.
2017Огляд сучасних тенденцій професійної діяльності провізорів (фармацевтів) в Україні та за кордономПестун, І. В.; Мнушко, З. М.; Pestun, I. V.; Mnushko, Z. M.; Пестун, И. В.; Мнушко, З. Н.
2009Опрацювання системи збалансованих показників маркетингу фармацевтичної оптової фірмиПестун, І. В.; Пестун, И. В.; Pestun, I. V.
2013Особенности системы сбалансированных показателей аптечных предприятий и маркетинговое управление имиПестун, И. В.; Мнушко, З. Н.; Тутутченко, Е. В.; Пестун, І. В.; Мнушко, З. М.; Тутутченко, О. В.; Mnushko, Z. N.; Pestun, I. V.; Tututchenko, O. V.
2010Оценка влияния кадрового потенциала аптечных сетевых структур на эффективность решения маркетинговых задачМнушко, З. М.; Мнушко, З. Н.; Mnushko, Z. M.; Пестун, І. В.; Пестун, И. В.; Pestun, I. V.; Бабічева, Г. С.; Бабичева, А. С.; Babicheva, G. S.
2008Оцінка впливу факторів макросередовища на роботу аптечних закладівМнушко, З. М.; Підліснюк, І. В.; Пестун, І. В.; Mnushko, Z. N.; Podlesnyuk, I. V.; Pestun, I. V.
2010Оцінка ефективності використання збалансованої системи показників на базі аптечного підприємстваТутутченко, О. В.; Пестун, І. В.; Сотнікова, Н. В.; Мнушко, З. М.; Tututchenko, O. V.; Pestun, I. V.; Sotnikova, N. V.; Mnushko, Z. M.
2017Оцінка ефективності впровадження CRM-системи оптовою фармацевтичною фірмоюПестун, I. В.; Пестун, И. В.; Pestun, I. V.